1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Omdat dit op dit moment een internet rel is over deze game.
    Zelfs zo erg dat de developer al gereageerd heeft met het volgende:

     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het slaat wel door zeg
     
    Zifnap, Yellow 13, Tim en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Echt he :') jezus.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ben echt wel benieuwd naar de prijs van de digitale PS5-versie. Wat ik heb gelezen is 500 voor de normale en 400 disc-less.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    100 euro voor een discdrive of zit er ook een grotere HD in de digitale versie?
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Natuurlijk niet racistisch. Het is een spel over een avonturier, en stammen met traditionele maskers waren altijd een veelgeliefd onderdeel uit avonturierenverhalen.

    Wel weer typisch dat hier nu 'ophef' over is.

    Uncharted; blanke man die paar duizend gekleurde bad guys afknalt in hun eigen land; No problem.

    Little Devil Inside; cute avonturenspel waarin je naar exotische plekken gaat waar een van de groepen tegenstanders traditionele maskers draagt; OH NO!!!

    Echt, ik ben zo links als linksdraaiende yoghurt, maar dit is echt onzin ...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zou met niet verbazen als de PS5 misschien nog wel meer dan 100 euro goedkoper is. Ze kunnen echt veel winst halen uit de digitale markt, mensen hebben geen andere keuze en moeten 70 aftikken voor elke nieuwe game. Als er geen digitale markt voor tweedehands games komt zie ik er het nut niet van in om nu voor de digital only versie te gaan. Dan maar 100 euro extra betalen om goedkoper games te kunnen scoren en deze weer te verkopen als ik ze uitgespeeld heb (in het geval van singleplayer titels). Enige games die ik digitaal zou kopen zijn multiplayer titels die een lange replay value hebben.

    Gaat zich niet om de kosten van de discdrive zelf in deze denk ik. Ze willen de digitale versie gewoon heel aantrekkelijk maken als lokkertje voor veel mensen is mijn idee. Soortvan scheermesjesmodel.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dreads en dat masker zijn gepikt respectievelijk geïnspireerd door afro cultuur. Ik weet niet wat de criticasters voor argumenten aandragen, maar ik weet wel dat in de discussie over racisme en in het bijzonder culturele toe-eigening dreads een gevoelig punt zijn. Dikke rode lippen zijn problematisch vanwege de blackface karikatuur. Dat in combinatie met het masker, wat een vorm van toe-eigening is van Afro cultuur tbv een commercieel product, ligt niet junior het eerst onder vuur. Of je dat racisme noemt hangt af van je definitie, maar het is in ieder geval ongevoelig voor de sentimenten die de afgelopen jaren voldoende kenbaar zijn gemaakt. Whatever je mening hierover is, de devs hadden met een beknopte Google query kunnen weten dat dit tot ophef zou leiden.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Verdere discussie hierover graag naar het Lagerhuis in de ASEL voordat het hier ook weer een racisme topic wordt.
     
    Cyndris, Yellow 13, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Smaakt linksdraaiende yoghurt net zo lekker als rechtsdraaiende yoghurt? Ik doe er altijd een aardbeitje bovenop! :9
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oh grappig. Als dit aanslaat krijgen we hopelijk ook nog een keer deel 5 op de PC.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Is 20 euro maar, toch? Tenzij ze de port verkloot hebben lijkt het me dat het vast wel goed zal verkopen dan.

    Hoop zelf meer dat het dan ook naar PS4/PS5 komt.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oh, hij is nog niet eens op de PS4 gereleased… dat op zichzelf staand ook interessant. Ik vind Persona echt een console JRPG serie. Hmm, eff de reviews checken. Steam rating is overwhelmingly positive op dit moment. Video reviews:








    Wat een leuke verrassing op de PC zeg. Dit doet me denken aan de tijd dat ik deze titel speelde. Tijdens één van mijn eerste interim opdrachten. Aan zee op een hotelkamer, met een defecte airco, in de zomer. Maar wat vond ik die Vita vet zeg. Mijn avonden bestonden uit: lekker eten aan de boulevard, wandelen over het strand en in het holst van de (verhitte) nacht spelen op de Vita. Good times.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2020
    Pyoonexk vindt dit leuk.
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat eigenlijk best grappig is, aangezien de allereerste Persona game ook op PC is uitgebracht. :+

    https://en.wikipedia.org/wiki/Revelations:_Persona
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zonde gezien English dub bij Persona altijd goed werkt. Rest van de Japanse games of anime check ik 100% in Japans.

    Beetje rare release, Atlus keeps fucking up Nintendo. Had het op de Switch gereleased en ik had Golden weer opnieuw gespeeld. Best game ever, period.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    jammer man je switch staat op marktplaats
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er is ook gewoon Engelse audio. Maar bij deze port heb je de keuze. Daarnaast zijn er allerlei settings voor difficulty instelbaar, geen idee of dit al het geval was bij de originele release van Golden.

    Of je doelt op het feit dat Yi-Long de game nog niet heeft gespeeld vanwege het ontbreken van Japans. :+

    Ondertussen bij Sony:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik heb geen ervaring met de UI van de Xbox One, maar ik vond die van de PS4 behoorlijk traag. Dit laatste punt is dus belangrijk!
     

Deel Deze Pagina