1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Als deze game wederom zo friggin goed is zoals nu blijkt zal ik toch m'n tanden op elkaar moeten gaan zetten en eerst deel 1 nog ff doorlopen. Ben wel echt enorm benieuwd nu namelijk.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ha, met die gedachte heb ik vorige maand TLOU Remastered nog even gedownload. Beweging voelde wat lomp/verouderd spelende in 2020, maar de storyline liet me achter met een brok in mijn keel. Geweldige ervaring.
     
    Zifnap, Jorrie en Reckuuza vinden dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    als jij hetzelfde denkt als ik hoezo ben ik ben ik dan niet zo slim als jij?
     
    Fiasco, WorkingTitle, Matrix en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Je was te druk om XBW alive te houden! Prachtige hashtag in je profiel heb je toch ook: #KEEPXBWALIVE :p
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Een "Essential" van Eurogamer. De conclusie:

    "The thing that really struck me - and pleasantly surprised me, coming as it does from a developer so transparently in love with the language of cinema - is that The Last of Us Part 2's power is wholly unique to it being a video game. There is a special kind of empathy that develops between a player and a game protagonist that no other medium can reproduce. It's this bond that Druckmann and his team have exploited to such devastating effect. It is a sad and timely reminder of the simultaneous importance and impossibility of living someone else's experience. Play it, and listen."

    https://www.eurogamer.net/articles/2020-06-12-the-last-of-us-part-2-review-a-gut-wrenching-sequel

    De zwanenzang van de PS4? Het lijkt er steeds meer op.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Video reviews. Geen zin in spoilers of wil je vooral verrast worden: absoluut niet kijken.










    Voorlopige conclusie: Naughty Dog heeft weer iets speciaals afgeleverd. De gameplay en toon ligt in het verlengde van TLoU1, dus dat moet je liggen. En de game is sterk verhaal en karakter gedreven. Hoe leuk/interessant je deel 2 vindt hangt daarom sterk samen met je investering in het verhaal en de karakters. Ellies karakter is bijvoorbeeld veranderd (ze is o.a. ouder geworden) en haar kinderlijke onschuld is grotendeels verdwenen. Wanneer je haar keuzes niet realistisch vindt, is het verhaal ook ineens minder geloofwaardig. En dat leidt in deze game tot een minder indrukwekkende speelervaring; verhaal en karakter ontwikkeling staan immers centraal. Dit is niet perse een probleem, maar wel iets om mee rekening te houden. Ondanks al zijn meesterlijke kwaliteiten gaat TLoU2 daarom niet iedereen zomaar converteren.

    EDIT: wanneer je minimale spoilers accepteert, is de Gamespot review een oké review om te checken. De game scoort daar een 8/10, redelijk gebalanceerd eigenlijk. Iets speciaals, maar ook met tekortkomingen. Belangrijk om te vermelden is dat dit ook een heel sombere game is. Het is ellende op ellende en niemand (ook Ellie niet) wordt gespaard. De karakters zijn duidelijk een product van hun omgeving. Denk Game of Thrones. Dat voelt soms erg zwaar en het houdt niet zomaar op omdat jij dat als speler wilt.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2020
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oooooookeee, dit wordt een day 1 download. Ik weet niet wat de marketing campagne was, maar de hype is even in de hoogste versnelling gegaan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik heb echt niks van de hype meegekregen lol.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Maar je hebt wel interesse, of niks voor jou?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Jawel vond deel 1 tof maar heb nog niks van deze game meegekregen eigenlijk.
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Komt tlou2 toevallig ook uit op de ps5?
    Is dit al bekend?
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vast wel. Misschien wel een bundel editie waarin alle dlc zit.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik heb niet de hele video gezien. Maar vanuit de stukjes wat ik heb gezien is er dus geen verschil tussen een PS4 en een Pro op 1080P? Framerate blijft dus op een Pro ook op 30FPS op een 1080P scherm?
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Game is altijd 30 fps, op de PS4 generatie althans (pro/regular). Water gebieden zorgen voor kleine dips op de PS4pro. Maar dat is waarschijnlijk niet het geval op 1080P.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Thanks, zo begreep ik het ook. Naja geen reden voor mij om nog een Pro te halen :).
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Yellow13NL is mijn profiel op de PlayStation 4. Wie kan ik toevoegen? Heb al mijn volgers op de Xbox One X ook toegevoegd. 62 mensen erbij. :cool: Ga voor het eerst in maanden weer eens de PlayStation Pro bespelen. :oops::rolleyes::+
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    geil
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina