Gewoon besproken in de stortvloed van gisteren ik ben wel een sucker voor die transitie van village naar VIII.
De trailer deed me niet heel veel omdat eigenlijk alles over de setting van de game al geleaked was de afgelopen maanden.
IGN: "It's about being quick on the quicksave." Genre: Real-time tactics Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows Publishers: THQ Nordic, THQ
Is Knack 2 aan te raden? Zie dat ik die compleet gemist heb in de tijd dat ik even geen PS4 had. Heb wel bij release het eerste deel gespeeld.
Als je deel 1 leuk vond is deel 2 ook prima. Vond zelf deel 1 dat je te weinig mogelijkhede had in het vechten. Beetje simpel allemaal.
"Legend of Keepers is the perfect mix between Dungeon Management and Roguelite. You have been hired as a dungeon master by the Dungeons Company. Your job is simple: protect their dungeons!" Heb hiervan de "prologue" gespeeld, een soort demo. Vermakelijke game en altijd leuk om de bad guy (in dit geval de dungeon keeper) te spelen.
Nog steeds aanbevolen in 2020, dus een goede wijn. Draait perfect op zelfs een broodrooster PC. Heb RA2 + uitbreiding ooit een keer gratis gekregen op mijn Origin account. Misschien toch weer eens uitproberen.