[Half-Life2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Helix, 28 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helix

    Helix Hippie Killer

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde ff weten wie van jullie er op Half-Life2 zit te wachten en wat jullie van het spel verwachten want er wordt nergens echt over gesproken....

    Ik denk dat het voor de xbox een van de beste games gaat worden...dus post hier elke info over de xbox versie van half-life2
     
  2. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    duh, natuurlijk zit ik op half-life twee te wachten, maar ik vrees dat we nog wel een vrij lange tijd zulllen mogen wachten op HL². Als je ziet naar bv. Rainbow Six 3 (welke wel een geheel vernieuwde versie is van Rainbow Six: Ravenshield op PC) vind ik dit toch wel iets te lang na de release op PC. Ik hoop dat ze gewoon HL² gaan porten, mss enkele bugs wegwerken en dat we zo snel mogelijk op xbox kunnen beginnen met headcrabs tot moes slagen :cool:
     
  3. Helix

    Helix Hippie Killer

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt het ook een directe poort want ik moet nu echt de vette games hebben ( halo2 Half-Life2 Fable TrueCrime ) AAAAAAHHH kan niet meer wachten
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Er zijn genoeg threads over Halflife 2, gebruik de zoekfunctie maar eens, dan zul je er genoeg over vinden. Verder zijn dit soort open deuren niet echt een goed uitgangspunt om een thread mee te starten.... als je iets spectaculairs nieuws weet over deze game, ben je natuurlijk vrij om dit te posten, maar dit is niet bijster nuttig.

    Case closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina