1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Nieuw met Xbox 360. Waar DLC voor MotoGP 10/11?

Discussie in 'Games' gestart door MotoGP46, 18 jun 2020.

  1. MotoGP46

    MotoGP46 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allen,

    Na zo'n 24 jaar alleen Playstation's gehad te hebben, heb ik nu ook een Xbox 360 staan. Maar ik liep al snel tegen een probleem aan wat ik nog niet heb kunnen oplossen bij MotoGP 10/11 (echt één van de beste MotoGP games ooit naar mijn mening) en dat is het volgende: Deze game kwam uit zonder het seizoen 2011, wat pas later beschikbaar werd gesteld als een download. Maar waar is deze download te vinden? Als ik zoek op MotoGP 10/11 in de store, dan kom ik alleen maar de demo tegen, zonder ergens iets tegen te lezen over het seizoen van 2011. (Ook ingame zie ik geen download opties.) Kan het zijn dat deze inmiddels offline is gehaald?
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dat zou zomaar goed kunnen dat deze er niet meer is. Kan met rechten te maken hebben.
     
  3. MotoGP46

    MotoGP46 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel bijzonder zijn omdat hij wel nog gewoon te vinden is in de Playstation store... dus ik dacht misschien moet ik ergens anders kijken.
     

Deel Deze Pagina