1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Oh nu word ie morgen pas bezorgd :mad: handig dat pre orderen
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Waar heb je besteld dan?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Bij mij is ie nu ook aan het downloaden, ben benieuwd.
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Game mania, ik denk dat het overigens meer aan postnl ligt want ik heb al 2 dagen een track&trace. Ik loop in de lunch wel even naar de Mediamarkt en dan gaat die preorder ongeopend retour.
     
    Reckuuza en Tim vinden dit leuk.
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Oh nice! Thanks!

    Jammer dat je niet een gratis eerste DLC krijgt bij special edition, mocht die komen. Nu is het echt een steelbook kopen met wat extra's voor 90 euro...
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gewoon wachten op de PS5 release, die ongetwijfeld ook zal komen, en dan verwacht ik dat die versie de DLC er wel bij gooit, net als wat bij deel 1 op de PS4 release het geval was ...
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    4.4 gb update, dat valt nog mee.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2020
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    De metacritic scores zijn niet positief (users, niet critics). Veel mensn klagen over een hoog SJW gehalte. Dat vind ik zelf minder problematisch. Maar sommige anderen klagen ook dat het verhaal in zn algemeenheid gewoon zwak is en gameplay verouderd. Ik ben benieuwd wat ik straks tegenkom. Blueray schijfje zit er iig in!
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Weer een technisch meesterwerk van Naughty Dog!
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2020
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Heb wel het idee dat veel van die lage user scores komen van fragiele mannetjes die het spel niet eens (volledig) hebben gespeeld (hoe kan dat ook binnen 1 dag) maar zich niet comfortabel voelen bij het 'SJW' gehalte (al haat ik die term enorm). Als je het niks vindt, prima, maar ga niet die ratings hijacken omdat je het zelfvertrouwen van een slak hebt.

    Ik verwacht persoonlijk dat de score de komende dagen/weken nog wel omhoog zal kruipen.
     
    Matrix, NuclearGoat en BrAsKe vinden dit leuk.
  11. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Precies dit gewoon. Ik kijk sowieso nooit echt naar reviews score. Ik bedoel een hoge user score voor een game, hoeft voor mij persoonlijk geen goeie game te zijn en visa versa. Wat betreft dat SJW, maak ik mij totaal niet druk om. Ik snap best dat games en politiek niet gepushed moet worden in of voor een game, maar dat ze bijvoorbeeld een lesbisch stel in een game proppen boeit mij echt niet.
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Dafuq is SJW?
     
    Daz en RaouLioo vinden dit leuk.
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Heb paar x op de timeline geklikt, zag al meteen iets van 'mild spoilers' dus ik ga het filmpje niet echt kijken.

    Ik vind het ergens gewoon een beetje jammer dat de Pro geen voordelen op basis van 1080P heeft t.o.v. de normale PS4 :+. Dan was er nog een reden om de limited edition te kopen van TLOU. Ik dacht de de LE van de Pro helemaal zwart was, maar zag opeens die bovenste plaat van een andere kleur en misschien zelfs materiaal. Toch wel een mooi dingetje daardoor.
     
  14. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Afkorting voor Social Justice Warrior.

    En inderdaad, het gros van de userscores komt van mensen die al van tevoren bedacht hadden de game een 1 te geven en nooit te zullen spelen. "Gatver, er zitten lesbiennes in" is dan de kortzichtigheid van dit soort mensen. Een mening die je helemaal zelf moet weten, jammer alleen dat de meer ruimdenkende gamer (eigenlijk erg dat ik al zeg dat je hier 'ruimdenkend' voor moet zijn, maar jullie snappen mijn punt) dan een totaal verkeerd beeld krijgt van deze game.

    Hoe dan ook, ik heb nu enkele uren in het spel zitten en geniet er met volle teugen van. Het verhaal weet me direct te grijpen en er zijn al enkele "HOLY CRAP" momentjes geweest.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2020
    Reckuuza, Yellow 13, Killamonkey en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zielig die reviewbombers. Rot op. Het is een game, met een verhaal. Ik hou van lesbiennes, ik kijk er gewoon graag naar. Ik hou ook van homo’s, al kijk ik daar liever niet naar.

    Dat geleuter over het verhaal en de grofheid. Huilen omdat je Martin Gaus heet en een hond kan afmaken in de game. Ja, het beest jankt gruwelijk realistisch. Dat is even slikken. Maar even..... het is een game.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    /Mod Nee.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2020
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    What the fuck!? Ouwe stinkende manchilds die nooit geneukt hebben ofzo. Wie noemt zich ook zo, hahaha. Zie dat de game ook echt op een 3.4 staat op Metacritic. Ik ga hem gewoon lekker spelen en zie het wel. Internetheldjes zoeken het maar lekker uit.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Tip: Onder motions sickness opties kan je FOV aanpassen en motion blur uitzetten.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Heb hem nu 4 uurtjes gespeeld. En is echt exact wat je van een deel 2 zou verwachten (bigger, better etc), misschien tijd voor metacritic om user scores uit te zetten. De gamer community heeft volgens mij een gem iq van een pinda en een eq van niks.. Vind het vooral raar dat veel van die mensen waarschijnlijk jong zijn die stemmen, hoe kun je dan zo homofobisch zijn?

    Vind het juist mooi dat Naughty Dog zoiets durft. In het echt zijn er toch ook lesbische koppels? (Behalve in de bible belt oid)
    Tevens is dit toch ook al jaren bekend? In de reveal trailer is Ellie al aan het tongen met een vrouw :+.
    Waarschijnlijk zitten ze al jaren op hun zolderkamertje te wachten op de releasedate om direct een 1 te geven met daarbij SJW SCUM GAME!!
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2020
    Killamonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina