[PGR] 360s

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chevalric, 4 jun 2002.

1. Chevalric

Chevalric Guest

Ik ben nu een paar dagen bezig met PGR en het is echt een vet spel. Ik heb ook MSR op de Dreamcast, maar PGR is toch beter speelbaar.
    Het enige wat me nog niet lukt is het maken van een 360. Ik heb op een andere site gelezen dat je dat kon doen door de handrem te gebruiken en tegelijk het stuur om te gooien tot je 180 graden gedraaid was en dan snel in z'n achteruit zetten, het stuur de andere kant op gooien en gas geven...
    Als iemand nog tips heeft, hoor ik het graag :)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Staat ook in het boekje beetje uitgelegt ;)

Je moet ten alle tijde het gas erop houden, anders wordt het niet als een 360 gezien..

Zoek een brede baan op, accelereer naar een leuke snelheid (150 ofzo), remmen (handrem+normale rem combo, moet je beetje uitvogelen) ehm was ook nog iets met in je reverse..

Nouja, tis mij nog niet op de officiele manier gelukt

Wel een keer ging ik ging met de F50 in n cirkeltje rijden, en na n minuut ofzo krijg ik opeens Nice 360! ..

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    nice 360 maken is niet zo moeilijk, dit is wat ik doe:

1. zoek een brede baan op, een vierbaans weg is goed.
    2. ga stil staan en begin rondjes te draaien (eerst een beetje rem/gas/rem/gas tot je begint te slippen en dan de kant waarop je draait blijven inhouden)
    3. als je mooie rondjes aan het draaien bent, moet je steeds minder sturen, dus eerst vol die kant opsturen, dan hele snelle tikjes, dan steeds langzamer tikjes geven en op een gegeven moment zegt ie nice 360 en krijg je 10 K, dan 8, dan 6, enzovoort...

is echt wel lachen :cool:

edit: auto's om dit soort trucs te doen zijn vaak een van de betere karretjes, zoals wouter al zei de F50, de twee (echte) Porsches, exige, viper, enzovoort. misschien ken het ook met de skyline, maar ik zou er niet op rekenen. een lekker slippend bakkie is vereist.

Laatst bewerkt: 4 jun 2002

Deel Deze Pagina