1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In de spoiler een lijst:

    [​IMG]
    Geabonneerd
    [​IMG]
    Real companies for Ford Transit vans

    Euro Truck Simulator 2
    Geabonneerd op 26 apr om 8:36
    Laatst bijgewerkt 13 jun 2019 om 23:58
    [​IMG]


    Geabonneerd
    [​IMG]
    Realistic Graphics Mod v4.0 (by Frkn64)

    Euro Truck Simulator 2
    Geabonneerd op 26 apr om 8:32
    Laatst bijgewerkt 9 jan om 21:41
    [​IMG]


    Geabonneerd
    [​IMG]
    Real Fuel Prices Live

    Euro Truck Simulator 2
    Geabonneerd op 26 apr om 8:25
    Laatst bijgewerkt 5 mei om 23:05
    [​IMG]


    Geabonneerd
    [​IMG]
    ETS2 - New Crash Barrier v0.1

    Euro Truck Simulator 2
    Geabonneerd op 4 jan om 9:16
    Laatst bijgewerkt 3 apr 2017 om 20:31
    [​IMG]


    Geabonneerd
    [​IMG]
    Actual Day-/Nighttime Mod

    Euro Truck Simulator 2
    Geabonneerd op 4 jan om 9:16
    Laatst bijgewerkt 3 mei om 14:59
    [​IMG]


    Geabonneerd
    [​IMG]
    Improved Big Garage (for Scandinavia/France/Italia/Beyond Baltic Sea/Road to the Black Sea DLC)

    Euro Truck Simulator 2
    Geabonneerd op 4 jan om 9:16
    Laatst bijgewerkt 6 mei om 0:50
    [​IMG]


    Geabonneerd
    [​IMG]
    Real European Gas Stations

    Euro Truck Simulator 2
    Geabonneerd op 4 jan om 9:16
    Laatst bijgewerkt 4 mei 2016 om 12:59
    [​IMG]


    Geabonneerd
    [​IMG]
    Real Advertisements

    Euro Truck Simulator 2
    Geabonneerd op 4 jan om 9:16
    Laatst bijgewerkt 7 mrt om 12:57
    [​IMG]


    Geabonneerd
    [​IMG]
    Realistic Signs

    Euro Truck Simulator 2
    Geabonneerd op 4 jan om 9:16
    Laatst bijgewerkt 9 jun 2019 om 2:58
    [​IMG]


    Geabonneerd
    [​IMG]
    Real Traffic Density and Ratio for ETS2

    Euro Truck Simulator 2
    Geabonneerd op 4 jan om 9:16
    Laatst bijgewerkt 6 mei om 13:57
     
    Roedy vindt dit leuk.
  2. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Bedankt! Altijd interessant om te zien of ik er 1 mis. Heb je die tandem mod van devil (dacht ik) geprobeerd?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, die ken ik niet namelijk. Wat is dat voor Mod?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wel shit dat bij iedere update van de game je rit weer gereset word en je truck bij je hoofdkantoor komt te staan. Was net zo lekker onderweg, maar goed; het is niet anders. Nu van Groningen naar Istanboel en daar denk ik even kantoortje openen. Sta echter nog in Duitsland, dus duurt nog even. :+
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ja hinderlijk inderdaad. Je kunt volgens mij de update wel blokkeren door met Steam in offline mode te gaan en daarna bij de update settings van de game (rechter muisknop op de game in Steam, properties ofzo) instellen dat ie alleen update als je de game opstart. Ook handig voor als je mods hebt die door een update kapot gaan.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gelukkig zijn dat allemaal kleine dingen die van Steam komen. Nog geen last van gehad met de updates. Dat updaten doe ik wel, anders werkt je game straks ook niet meer goed. Pro Mods heb ik al langere tijd niet meer en dat bevalt goed. Steam heeft gelukkig ook veel leuks te bieden. Red me er wel even mee, geld zat. :)
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even met de game bezig. Heb mijn hoofdkantoor in Groningen, en had een vracht naar Istanboel, maar die werd kosteloos afgebroken door een update. Had inderdaad gelezen dat je updates tegen kon houden, maar niet iedere update doet dit door spelveranderingen. Vind het eerlijk gezegd zwaar irritant. Dat je een bepaalde reset krijgt ok, beter bij een tankstation een stukje terug, maar dat je hele vracht waar je al ruim 1500 KM van op hebt zitten is gewoon kut. Nu wel weer een nieuwe vracht van Groningen naar Edirne, ook in Turkije, 22 ton rijst. Hoop niet dat er binnenkort nog een update komt, van ik hou van lange opdrachten en wil ze graag afmaken. Iemand nog bezig met de game af en toe en wat voor mods hebben jullie? :)
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Wel erg realistisch, 22 ton rijst van Groningen naar Turkije :+.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Alsof jij nooit die eindeloze rijstvelden rondom Groningen hebt gezien...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Blijft toch een mooie game of niet? :+
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kut. Was met een dikke vracht bezig, die rijst nog steeds. Laad ik de game, is mijn hele game corrupted. Echt totaal glitchy savegames. Kon mijn profiel dus weggooien om het op te lossen en een outdated mod verwijderen. Fijn dat er nog steeds support is, maar op het gebied van mods en de kwestie die ik noemde mag er nog wel het één en ander verbeterd worden. :mad:=(
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb je nu echt je profiel verwijderd? Dat was denk ik niet nodig geweest. Gisteren is update 1.38 uitgekomen, waardoor veel mods niet meer compatible zijn en de game kan crashen. Je kunt makkelijk de game downgraden naar 1.37 en dan wachten dat mods worden gepatched voor 1.38. Dit is precies wat ik gisteren gedaan heb, kan gewoon nog met alle mods (Promods, jazzycat, etc) spelen.

    Ben sinds vorige week ook weer volop bezig met deze game, vanwege aanschaf stuurtje. Wil ook nog nieuwe dlc van American Truck Sim gaan doen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Meh, na lange tijd ATS weer eens opgestart blijkt dat mijn profile nergens meer te vinden is.. Staat niks meer in Documenten folder en steam heeft geen cloud save gedaan.. Lekker helemaal overnieuw beginnen. Heb ETS2 voor de zekerheid maar even gebackupped o_O
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    ETS 2 heeft wel cloud support, een reden voor mij om daar altijd op te slaan. Weet niet of ATS dat ook heeft, maar die game boeit mij dan ook niet zo. Ik ben met ETS 2 wel overnieuw gegaan. Niet zo erg, maar ik word er wel gestoord van dat ik lange ritten niet kan afmaken als er weer eens een kleine update is. Wat is er trouwens allemaal veranderd in ATS dat het nu wel het spelen waard is? Trek die te grote trucks nog steeds niet helemaal.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Het is weer eens een andere setting, andere trucks ook inderdaad. Ze hebben vooral meer content toegevoegd in de vorm van map extensions, de map was in het begin nogal wat karig. Daardoor heb ik hem wel 100% kunnen exploren, wat wel jammer is dat dat nu allemaal weg is natuurlijk. Daarnaast dlc's special transport en forest machinery. Tsja kost natuurlijk allemaal wel wat extra weer. Ik vind de afwisseling wel tof juist vanwege het verschil in besturing maar ETS2 blijft inderdaad de favoriet.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat blijft dit ook een heerlijke game. Tonijn vervoeren van Zuid Frankrijk naar Amsterdam. Nog wel een snelle vracht. Hierna een eigen truck kopen en tunen. Soms is een game echt niet erg om te resetten. Ik heb dat met Witcher 3, maar ook met deze game. En Oblivion in het verleden. Soms raakt een game gewoon de sweetspot bij je. Al moet ik eerlijk toegeven dat het ook komt omdat mijn vader internationaal chauffeur was en ik mijn vrachtwagen zo kan maken zoals hij zich dat ooit voorstelde. Echt: Denk niet dat deze game ooit mijn harde schijf verlaat. En wellicht ooit weer pro mods. :oops:
     
    Alexknl en RemcoM vinden dit leuk.
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Pro mods maakt het wel echt helemaal af, voor die ene euro een nobrainer imo :cool:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, alleen heb ik een hekel aan het gezeur met de load out. Is dat al eens opgelost? Heb liever gewoon een groot bestand ipv 6 of 7 die apart geïnstalleerd moeten worden. Begrijp me niet verkeerd: Love pro mods, maar bij iedere keer als er een update is wordt ik er gewoon gek van dat ik weer moet rommelen met die mods, dat is wat anders dan via de steam workshop. Hoe pak jij het aan met die pro mods en als er een update is van de game?
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja je kan promods los downloaden maar dat is echt een gedoe. Ik doe gewoon die ene euro betalen en dan heb ik het hele pakket in één keer in mijn documenten folder staan.

    Als er een nieuwe ETS2 versie is dan zet ik handmatig terug naar de vorige versie waar de mods nog werkte (met de recente update zet ik ETS dus terug naar 1.37) en dat is snel gepiept.

    Nu werken de mods gewoon omdat de game draait op een oudere versie en speel ik de game.

    Dan is het wachten op promods dat zij de nieuwe ETS2 versie gaan ondersteunen en als dat zo is dan geef ik weer 1 euro en heb ik het pakket met de nieuwe promods binnen no time weer in de mod folder staan.

    Even de mods weer activeren binnen ETS en het is klaar. Zo speel ik dus pas de nieuwe ETS versie als promods compatible is met de nieuwe versie, en dat gaat meestal wel snel. Dan kun je altijd met mods blijven spelen zonder dat je steeds met mods en bij een update weer zonder mods moet spelen, want dan kan je inderdaad crashes verwachten en gerommel met content binnen de game.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Prima, maar dat downloaden van 1 groot bestand gaat erg traag weet ik nog wel. Ik deed het altijd apart. En hoe moet ik de game terug zetten naar een oudere versie? Is toch bij bèta of niet? Ik zie in elk geval niets in steam staan onder het kopje updates. Wil het graag nog eens proberen, maar met jou post in gedachten vind ik het nog best wel een gedoe en de wereld zonder pro mods is ook best goed geworden. Twijfels nog. :confused:
     

Deel Deze Pagina