Zin in deze game. Rijden op Zandvoort en nieuwe toevoegingen deze editie zoals My Team, betere AI. Heb zelf 2019 overgeslagen.
Ik sla een jaar over mag dan hopen dat ze de game echt helemaal ontwikkelen voor de next gen. Dit is echt zo een tussen versie, want het moet ook nog op de ps4 en Xbox One draaien.
Het is dit jaar juist net eens wat anders dan voorgaande jaren, vandaar dat ik hem toch ga aanschaffen. Weet alleen nog niet of ik 'm fullprice op PS4 of toch maar weer voor de helft van de prijs op PC haal.
Misschien dat ik in de nabije toekomst even een stuurtje etc voor de PS5/PC haal, kriebelt wel maar dan wacht ik liever tot er officiële gear is voor de PS5.
Ter kennisname: bij topgear.nl word de game gratis gegeven bij een halfjaar abo op het blad. Ik moest 49,-€ betalen voor half jaar abo, incl. de game die 10 juli bezorgd word.
Ligt er dus aan waar je voor wilt kiezen. Dagje langer wachten, of een paar dagen en een leuke combikorting pakken, of alleen de game kopen op 10 juli en volle pond betalen.
De laatste trailer nog even in het game topic. Deze game wil ik liever hebben dan 2019, ook omdat ik mijn sport games periode allemaal wil afsluiten met hun 2020 versies. Over vijf of tien jaar zien we wel verder.
Kijk net een promo filmpje van een rondje Oostenrijk. Helft van de kerbstones klopt niet en stammen uit 2015 en 2016. Zo'n mega luie ontwikkelaar dit. 10/10 m'n reet.