Ik had vanmiddag die dikke gast verslagen op de Yellow Head Building en dan krijg je zo'n stukkie met Yuanda Zhu en daarna zie je Ryo vertrekken richting Guilin(hij zwaait wong en joy uit). Daarna krijg ik een zwart scherm(wel 10 min lang), is dat een teken dat je het heb uitgespeelt en dat Guilin in deel 3 aan bod komt of is dit een bug???
Guilin komt voor een klein deel ook al in Shenmue2 te pas, dus ik zou maar even je disc checken of het stuk opnieuw laden.
eigenlijk maakt het nix uit in die stuk is toch alleen maar lopen lopen lopen lopen alleen laatste stukje is boeiend
hij vraagt niet of het boeiend is hij vraagt wat er gebeurd is met zijn disc. Het hoort inderdaad niet.
Zal het stuk vanmiddag even opnieuw spelen en dan kijk ik effe of ik het weer heb. De cd is overigens in orde, geen kras te zien.
Denk dat je disc toch een fout heeft. Wie geeft het uit, Atari toch? Bel hun helpdesk anders, je kunt de game vast wel omruilen ofzo.
Ik had het stukje nog is overgespeeld en toen ging die wel verder. Wat nu het probleem was weet ik niet??
Ik heb dat PRECIES hetzelfde gehad en mijn disc is zo goed als nieuw. Ik gok op een bug want daarna deed ie het zonder problemen! (k dacht ook dat ik em had uitgespeeld!!!) En, ja: dat laatste stuk is very boring maar wel aardig sfeervol! (je komt eindelijk achter de betekenis van de titel, da's een boom!?)
Ja, die zou haar beschermen....blabla...bla Anyway, dat zal vast wel een betekenis hebben in Shenmue 3. Ik wacht erop!
Ik ben nog bezig met Shenmue 2 (net begonnen) . Ik moet nu 500 dollar bij elkaar krijgen en ik moet nog 10 dollar Beverly Hills Wharf rulez, iedereen wilt met je vechten das wel droog