[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Deels hoop ik wel op een AC 1 Reboot.

Gewoon 1 game waar ze echt de tijd voor nemen. En niet zo'n game waar elk jaar een vervolg op gemaakt moet worden. Dat is wel iets waar ik naar uit zou kijken.
    Maar die geldkoeien gaan dat toch never nooit overwegen.

Die hebben gewoon een standaard PSD template. En als 1 AC game af is. Doen ze gewoon PSD kopiëren. En gaan ze verder met de volgende game.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je moet voor de grap deel 1 eens spelen :+. Blijft echt niet veel van over hoor.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Verkoopresultaten zeggen lang niet alles over de kwaliteit en zeker niets over de toekomst. Immers, iedereen koopt die game toch wel weer, vaak met de hoop op verbetering. Ik zie juist een groeiende groep die aangeeft "moet het nu zo groot zijn". En nee, daar heb ik geen officieel onderzoek van. Moet dat dan? Het is gewoon mijn persoonlijke bevinding. Mijn mening. Alsof het dan ineens minder valide is. Dat jij mijn theorie niet serieus wil nemen is jouw keuze, maar ik geloof wel degelijk dat Ubi beter af is met een nieuwe koers.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Het is iig een betere leidraad dan wat jij beweert want dat is gebaseerd... Op niks :+ dat mag ik toch gewoon zeggen? Dat het jouw persoonlijke mening is maakt het niet minder valide. Feit is dat Origins ene hele andere weg is ingeslagen, vernieuwend was en heel goed in de markt landde.

Sowieso eerst Valhalla afwachten, volgens mij wilde ze al wat downscalen tov Odyssey.

Dan hou ik bij dezen ook maar op met het bespreken van de downfall van AC.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Dat waren ze wel.

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Die "nieuwe" gameplay elementen zijn gewoon oude gameplay elementen, welke zijn overgeheveld uit andere games of genres. Dat heel veel mensen deze games leuk vinden zal ik niet betwisten, maar uiteindelijk blijft het oude wijn in nieuwe zakken. Deze serie loopt al heel lang. Zie de lijst die Taab presenteerde. Maar of vernieuwing an sich noodzakelijk is (en om welke reden), is een gesprekonderwerp waar we inderdaad nog heel lang over kunnen blijven discussiëren.

M.b.t. mijn theorie: je kent bij deze mijn standpunt. Jouw goedkeuring of gebrek daaraan verandert daar weinig aan.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Mijn doel is helemaal niet om je mening te veranderen, ik geef enkel mijn mening over het verhaal dat de serie doodgaat en dat ik het daar niet mee eens ben en gebruik daar de gamepers en gamers voor? En dat ik niet zie wat er exact noodzakelijk is als er een stijgende lijn is te zien. Jij doet nu alsof ik geen tegenargumenten mag geven omdat het jouw mening is lol. Sterker nog onze meningen doen er sowieso niet toe, verkopen en ratings des te meer. Jij gebruikt echter je mening om te verklaren dat AC een doodlopend spoor is. Dat denk ik niet. Zeg dan gewoon dat jij de serie niet meer leuk vind, dat is namelijk helemaal prima!

Daarnaast heb ik al verteld dat de game op bepaalde vlakken wel degelijk vernieuwd, deze game is zoveel anders dan deel 1. Dat kun je bij geen enkele langlopende franchise zien (Elder Scrolls misschien). De uitdaging staat nog.

Anywayyyy ben erg benieuwd naar de game iig en ga hem denk wel kopen (op de PS5).

Laatst bewerkt: 7 jul 2020
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hou op met je zo kinderachtig te gedragen. Je krijgt hier alle ruimte om je mening uit te dragen, net zoals ik. Jou argumentatie zit ook vol met gaten, zoals die "vernieuwende" gameplay of "kijk naar de sales, dat zegt alles". Maar jij staat daarmee ook niet in de positie om mijn argumentatie te kwalificeren als "het is op niks gebaseerd". Daarmee doe je mijn mening wel erg gemakkelijk af. Blijkbaar moeten we het allemaal met jou eens zijn. Dus mijn enige vraag is dan: kun je het accepteren dat we het niet allemaal met elkaar eens zijn? Of bestaat zoiets niet in jouw wereld?

Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Neuh heb al gezegd dat 't prima is dat je de game kut vind lol

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik had toch geschreven dat ik deze game niet "haat"?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nope ik ook niet

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Goed, zand erover dan.

Ik snap je drang naar bewijs/cijfers van mijn kant, maar wanneer je mij beter kent weet je dat ik weleens intuïtief en filosofisch kan reageren. Ik let op verbanden in de wereld en projecteer deze vaak naar het gaming landschap. Met 30 jaar ervaring als gamer heb ik veel zien gebeuren in de markt, dus dat telt ook enigszins mee. Waar mogelijk haal ik wel cijfers aan, maar dat lukt inderdaad lang niet altijd. Maar dat maakt mij inderdaad niet alwetend, ik kan het zeker bij het verkeerde eind hebben. Daarbij beweer ik niet dat jouw positie geen recht heeft. Ik geloof alleen in iets anders. En ik stel het op prijs dat mijn mening dan ook niet zomaar wordt afgedaan. Jij wilt gehoord worden, en ik ook. Ik heb gvr ook 15 minuten op dat verhaal zitten tikken. ;)

Laatst bewerkt: 7 jul 2020
    Yellow 13 en Tyrant vinden dit leuk.
  13. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.353
    Yellow is that you? Om toch wat on topics te vermelden. Alles van Ubisoft is voor mij als naar de snackbar gaan. Het is niet geweldig maar soms gewoon een fijn tussendoortje, lekker torens clearen, loot binnenhalen en mindless level uppen en ondertussen wat figuren uit de geschiedenis tegenkomen. Ik zal nooit een pre-order plaatsen zelfde als dat ik ook niet zal reserveren bij de FEBO.

RaouLioo, Cyndris, Zifnap en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    FEBO en Ubisoft games... pracht post.

Zifnap vindt dit leuk.
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Haha ja maar had jij met je 31 jaar ervaring gedacht dat Minecraft en dat Fortnite spel zo populair zouden zijn? Nee toch? The times are a-changing.

Jorrie en Zifnap vinden dit leuk.
  16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, goede vraag. Nee, dat denk ik niet. Maar past het bij de huidige consumptie maatschappij? Dat zeer zeker. Ik ben vooral benieuwd waar dit naar toe gaat. Over 5 of 10 jaar, is gaming dan alleen nog Minecraft of Fortnite?

Edit: en dan nu in een minder langdradige uitvoering...

Een frikadel speciaal is af en toe zeker lekker. Hmm… damn. :9

Laatst bewerkt: 8 jul 2020
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    En de nieuwste AC want blijkbaar past dat ook goed bij deze maatschappij ;)

Zifnap vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Jongens: Beste kerels zijn jullie hoor, maar als deze discussie zo doorgaat ben ik bang dat jullie de grote verkopers van de game worden. Wat moet het worden? :D

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat was ik toch al? Lekker FEBO happie straks in mn console.
    Maarrr goed we hebben idd ons punt gemaakt en mening gegeven :p

Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941

Deze was echt fucking fantastisch.

Zifnap en Barbabravo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina