1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik zit nu alweer een tijdje Unity te spelen en ik denk dat ik tot dezelfde conclusie kom. Die wereld in Amerika vond ik kut, in Origins was ik het snel zat, maar in de drukte van Parijs vind ik het weer tof. Zoals in Florence en Rome dat ook tof was. Andere AC's heb ik niet gespeeld.
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Same. Vind ook wel jammer dat na Ezio het UBI nooit meer is gelukt een echt baller karakter te maken. Zijn rol gaf die games al een dik punt extra. Denk dat het mijn favoriete open world main character is en misschien wel de enige die ik memorabel vind. Vind die Arno maar weer meh.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Brotherhood vond men de beste, maar het einde van Revelations is imo het beste van de AC games. En ook ik wil graag weer eens naar een stad ipv een te grote wereld. Alleen wil ik graag dat het dan gelijk werkt en niet lange tijd niet met tal van patchwork zoals bij Unity. En met de Ezio meen ik me te herinneren dat je ook shit kon kopen om je crib mooier te maken. Geef mij dan ook weer fatsoenlijke verkopers met echte waren en niet dat elke verkoper dikke legendarische spullen. Of een AC game die het beste van alle games heeft. Zoveel wat van mij mag terugkomen. =(
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    2014 hihi
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Misschien is dit wel de beste reden om een Assassin's Creed in Japan of China te willen. Dan hou je die schitterende natuurlijke omgevingen met bossen, bergen, meren, etc etc, maar dan rij je daarna een gigantische drukke stad in die aanvoelt als de steden uit AC2 of Unity, waar je allemaal steegjes hebt, drukke straten vol koopwaar, etc etc.

    De steden in Odyssey en Origins voelen toch een beetje leeg aan natuurlijk.
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Klinkt goed. Combineer je het met de ninja legendes. Helemaal nice.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Einde Samurai periode lijkt mij ook tof.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Weet niet. Laatste tijd komen er al redelijk wat samurai games uit. En stealth en ninjas is al zo een standaard combinatie.

    Het verfrissende van AC is juist dat je niet een ninja of samuarai bent die tegen ninjas of samurai vecht. Het coole is dat je juist in een Europesche wereld waar soldaten en wachters de orde heersen, jijzelf een stille moordenaar bent .

    Waarom praten we eigenlijk in ditntopic ipv Walhalla?
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dan zit je meteen al weer erg tegen de moderne tijd aan, dus geweren, pistolen, etc etc. Kan ook geweldig zijn of course, helemaal als je het mixed met de opkomst van de luchtvaart, schepen, industriele revolutie, etc etc, maar goed, dat betekent automatisch ook dat je met je ninja's en samurai een beetje botst met de moderne wereld.

    Aan de andere kant, je hebt dan oude dorpen en modernere steden.

    Late 19de eeuw, begin 20ste eeuw China heeft natuurlijk ook veel potentie, met bijvoorbeeld de boxer-rebellion in China. Ook dan heb je zeer traditionele dorpen en tempels met oude kledij en gebruiken, gecontrasteerd met semi-moderne (haven-) steden waar buitenlanders binnenkwamen en men overging op westerse gebruiken en kleding etc. De Wong Fei Hung films (Once upon a Time in China, met (o.a.) Jet Li), geven een mooi beeld van deze periode.

    Geweldige films btw.

    Ach, en dan heb je ook nog landen als Indonesie, Brazilie, etc etc. Zoveel potentie nog voor geweldige verhalen in interessante periodes op mooie lokaties.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Mag niet van Jorrie
     
    Zifnap, Yellow 13, Fiasco en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Jorrie is wel streng weer de laatste tijd he? ;)

     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ook maar weer eens Unity geïnstalleerd. Wist niet meer dat ik deze digitaal gekocht heb toen. Maar speelt nog steeds lekker weg. En zoet er ook nog goed uit.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Hahaha volop opleving van deze game hier. Op zich is dat nog een nadeel van de stroom aan AC's die blijven komen. Je kan er zo eentje missen.
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Tegenwoordig valt het mee. Zit er telkens 2 jaar tussen ipv 1.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    MENSEN BEGINNEN GWN EINDELIJK TE BESEFFEN DAT UNITY DE BESTE AC IS OP DEZE GEN
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Jij gaat harder op Unity dan goed voor je is Recka.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ja kdenk dat ik psychische problemen heb
     
    Yellow 13, Tyrant en Fiasco vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Unity manie, klopt.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoe bevalt de playthrough jongens?
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Niet super
     

Deel Deze Pagina