Game zojuist op de mat. Kan pas vanavond aan de slag ivm verjaardag. Toch nog best snel ontvangen in combi met half jaar TG abo.
Het blijft Codemasters, he ...!? Al verwacht ik wel een next-gen release van deze game, gewoon een soort GOTY versie, met alle content en wat betere graphics. Missschien dat ze er wel een VR-mode in gooien voor PS5.
Ze nemen al niet eens de moeite om flaws uit de 2014 / 2015 titels te fixen, dus hoop er maar niet op.
Ik verwacht dat Max straks persoonlijk die PS5 GOTY copy langs komt brengen en daarna even de afwas doet voor hij weer ophoepelt, anders valt het me maar vies tegen van Codies ... Laatst trouwens Dirt Rally 2 GOTY voor zo'n 16 euro gekocht op de Xbox Marketplace, dus meestal als je even geduld hebt met die graaiers van Codemasters, dan loont het wel.
Lijkt mij ook niet helemaal fair om te verwachten dat ze binnen een paar maand nog even 1-2 tracks van begin af aan gaan maken
Had blijkbaar nog een preorder voor PC lopen op zo een keyshop, key natuurlijk doodleuk ontvangen terwijl ik hem al op PS4 gekocht had.. Nu heb ik de game dus dubbel gvd. Dure grap Maar goed, komende jaren maar weer wat versies skippen, zoveel zal er toch niet gaan veranderen als we kijken naar afgelopen jaren.
Ik zie net dat 'hard tyre' in de ondertiteling de 'moeilijke band' wordt genoemd. Vooral niet iemand inhuren die wel eens een race gezien heeft, maar lekker alles door de Google Translate flikkeren. Mooi man.
En mediums zijn volgens mij gemiddelde banden Maar goed mensen die in het Nederlands spelen zijn sowieso niet goed wijs
Ik ben altijd die 2e en 3e free practices aan het skippen, totdat ik opeens in de gaten kreeg dat ik daardoor veel resource points mis. Ik vind het een beetje overdreven om 3x een half uur maar wat rond te rijden op een circuit, op een gegeven moment heb ik het wel gehad. Doen jullie ook alle FP's voltooien? Volgens mij als ik ze simulate verlies ik ook best wat punten?
Één rondje is goud waard bij kleine seizoenen. Dat heb ik wel ontdekt. Ik merk dat ik nog best wel wat inkomsten krijg. Het is inderdaad overdreven omdat verplicht te doen, maar over 10 seizoenen career lijkt me dat niet echt nodig. Ik hark redelijk wat binnen nog, zelfs met maar 10 races in een seizoen.