Review van Skill Up is ook erg goed. Tot vandaag niet gekeken, omdat ik bang was voor spoilers!
Alleen ben ik het niet helemaal eens met wat hij zegt over dat de gameplay outdated is. Tuurlijk, als je 10 man achter elkaar op dezelfde manier afmaakt. Kan het uiteindelijk repetitief aanvoelen. Daarom vind ik de grootschalige gevechten tegen menselijke vijanden ook echt slecht in deze game. Gevechten tegen geïnfecteerden voelen daarentegen wel gewoon fresh en dynamisch aan.
En dat nieuwe dodgen is simpel, maar wel effectief en maakt de gevechten op hoge moeilijkheidsgraden erg intense. Het hoeft allemaal niet zo super vernieuwend te zijn. Een simpele aanpassing kan genoeg zijn.
Kijk wel echt uit naar de next gen consoles. Hoop echt dat er op technisch gebied hele grote stappen gemaakt gaan worden. Vooral de AI in huidige triple-A games is soms echt absurd slecht. Alsof je nog steeds een PS2 of PS3 game aan het spelen ben. Deze gen zijn vooral de visuals sterk verbeterd tov de vorige generatie. En tuurlijk, het oog wil ook wat. Maar wat mij betreft mag het in de volgende gen juist omgekeerd zijn. Visuals hoeven niet zoveel beter te zijn dan nu. Geef mij maar betere ai, geen laadtijden, meer variaties in de manier hoe jij of een enemy jou benaderd etc etc.
Gameplay is en blijft king.
Denk trouwens niet dat dit mijn GOTY gaat worden. Dit is echt zo'n game, die je helemaal wegblaast met zijn visuals en presentaties. Maar na een paar weken ben je het alweer vergeten, door het eigenlijk nietszeggende verhaal. Mijn hoop is dus gevestigd op Cyberpunk 2077.
Eigenlijk best vaag. Ben 50% positief, 50% positief. En toch een 9. Alleen ND kan dat i guess.
Klik om te vergroten...