1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Mwah, meer van hetzelfde en de upgrade keuzes vond ik niks. Boss battles had van mij ook niet gehoeven, die waren niet zoveel aan.
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Watch Dogs: Legion - Komt 29 oktober (later op next-gen) en ondersteunt Smart Delivery op de Xbox Series X



     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2020
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    ALBION?! FABLE 4 CONFIRMED
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Vond WD2 erg vet maar weet het met legion nog niet. Sommige actie ziet er wel vet uit, maar vond juist die non lethal stealth approach bij vorige deel goed uitgewerkt en dat zie ik nog niet echt terugkomen. Multiple protagonists lijkt me sws gaar. Londen lijkt wel toffe setting, met SF hadden ze ook een prima stad dus daar op zich wel vertrouwen in. Als de missies weer goed in elkaar zitten en genoeg variatie bieden ook qua maps dan kan het wel wat worden, maar vrees dat het toch zal tegenvallen na het uitstekende vorige deel.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb bij Ubisoft altijd het gevoel dat alle titels er op een bepaalde manier hetzelfde uitzien.
     
    Tyrant, Alexknl en Reckuuza vinden dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Johhhhhhhhhhh

    Valhalla toch wel brute setting.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Wat een kut Ubi forward :')

    Nu lekker Boris aanhoren die gaat zeiken YESSS
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Later dit jaar dus nog een Ubisoft Forward. Vond dit zeer matig, je had hem van tevoren al uit kunnen schrijven en er miste een echt verrassing.
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb de stream alleen even aanstaan voor de gratis Watch Dogs 2 drop :')
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Watch Dogs Legion: Fam leuk voor 5 minuten rondje rijden in Londen, pub pakken en dan doodgaan van alle kut Ubisoft gameplay mechanics
    Battle Royal game: Gezeik
    Assassins Creed Valhalla: Looks boring as fuck, ordinair alles tot the max. Ubisoft The Game. Spend je geld aub aan Ghost of Tsushima, thanks
    Far Cry 6: Let's pay Giancarlo Esposito om Gus Fring te spelen zodat we tenminste iets speciaals hebben in voor de rest vast een ordinaire Ubisoft shooter

    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik denk niet dat je als Gianfranco zult spelen, aangezien dat de bad guy is ...

    Ben benieuwd wanneer ze wat gameplay laten zien van FC6, en dan zie ik wel of het me leuk lijkt of niet. Zo'n CGI trailer zegt me niets.

    Waardeloze presentatie verder. Lijkt Microsoft wel, gewoon voorspelbare meuk van soortgelijke games gericht op een doelgroep van mannen van 20+. Gewoon voorspelbaar, weinig nieuws, geen afwisseling, etc.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Weer geen Beyond Good and Evil?
     
    Reckuuza en Barbabravo vinden dit leuk.
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Nee, die was weer nergens te bekennen.
    2008 aangekondigd ook.. Zal die game er ooit nog komen?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Deze E3 is zo kut. 0 surprises.

    Die persco van MS gaat ook 3x kut worden ik vertel jullie nu al.

    Zeker last of us net uitgespeeld? emo emo huilie huilie


    Dit snap ik ook echt niet. Omg Watch Dogs 2 free op pc. Dikke kutgame, kost normaal tegenwoordig 2 euro maar nu GrAtiSss OmG ScoReN eN DaN nOOIt SpeLeN

    Ook wel mooi is dat Watch Dogs Legion er nog steeds niet uitziet als de Watch Dogs 1 reveal, terwijl we inmiddels nu al een gen verder zijn :') En standaard moet elk vervolg weer meer crazy en yolo zijn zodat we in deel 5 met allemaal drone vibrators in onze anussen en op onze hoofden rondlopen.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2020
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Daar heb je waarschijnlijk gelijk in :lol:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Commandos: Behind Enemy Lines voor het eerst uitgespeeld. Een van de games die enigszins het einde van mijn basisschool game periode heeft ingevuld, maar waar ik nooit de goede mindset voor had is nu eindelijk afgesloten! Na Desperados 3 recent op Hard te hebben uitgespeeld voelde ik me nu toch wel eens genoodzaakt om deze game eindelijk echt uit te spelen. En met de ervaring van Shadow Tactics en dus recent Desperados 3 in de pocket viel de game eigenlijk behoorlijk mee. Hoewel de latere missies wat pittige momenten hadden was het allemaal zeer goed te doen. Voor mij, en blijkbaar ook voor veel anderen, zijn missie 14 en 15 de zwaarste opgaven. Als je daar voorbij kunt komen, dan gaat de rest van de game ook lukken. En hoe mooi is het dan dat ik de allerlaatste missie, missie 20, met een knal af kan sluiten door een tank te stelen en iedereen helemaal kapot te maken! Wat een heerlijk gevoel van overwinning. Uiteindelijk is de game nog steeds top-notch, alhoewel Mimimi de gameplay elementen toch wel enorm gemoderniseerd heeft. Een stukje game geschiedenis van Modder is nu weer afgesloten. Op naar Beyond The Call Of Duty!



    Edit: Overigens nog een grappig detail. In mijn herinneringen had deze game toch echt muziek tijdens de missies, maar blijkbaar is dit pas in Beyond The Call Of Duty geintroduceerd. En het blijkt dat ik niet de enige ben die dit dacht.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2020
    WHAT, Reckuuza, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @Modder-Eter : Wat ben je toch een geweldige vent als het om gaming gaat. Hou van je enthousiasme... werkt aanstekelijk. :D
     
    WHAT vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Gameplay van Watch Dogs Legion, gecovered door ACG.

    EDIT: Toepassing van ray tracing in Legion.

     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2020
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Is dit nog gewoon via Steam beetje te spelen? Heb die collectie toen nog gekocht.

    Enne... Ga je 2 ook spelen
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb de GOG versie gespeeld. Ik heb hem ook op Steam, maar daar werkte hij jaren geleden niet goed op.
    Als de Steam versie tegenwoordig gelijk is aan de GOG versie, dan speelt het goed. Het enige minpuntje is dat soms de audio van de briefings kapt, maar dit is snel te fixen door de game opnieuw op te starten.

    2 ga ik sowieso spelen, maar dat komt pas na Beyond The Call Of Duty. 3 staat ook op het lijstje. Die heb ik nog nooit gespeeld.
     

Deel Deze Pagina