1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Falafel heeft niks met de Noren te maken hallo #falafelmatters
     
    Reckuuza en ExquisiteSteez vinden dit leuk.
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Trouwens ik vind die AC games echt niet slecht ofzo hoor. Entertainment value ligt gewoon erg hoog en het is super toegankelijk. Daarom blijft de massa het ook kopen. Maar ik merk dat ik steeds minder tijd heb om te gamen tegenwoordig.

    Dan ga ik geen 100 uur in een game stoppen die bijna elk jaar grotendeels hetzelfde is. Speel dan liever een Nier Automata of The Last of Us 2 ofzo. Of een goede indie zoals Oxenfree (waar ik nu mee bezig ben). Maar goed, dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Maar AC1, AC2, Brotherhood en Revelations (de games die jij wel tof vond, denk ik) kwamen ook in een periode van 4 jaar uit. Ik begrijp goed dat je fan was van die games en geen fan bent van de huidige AC games, omdat ze gewoon anders zijn qua gameplay. Maar wat maakt het uit als games om de 2 jaar uitkomen? Als er veel studio's aan werken en de games kwalitatief goed zijn, prima toch? Odyssey was mss voor veel mensen geen 'echte' AC-game, maar het was wel gewoon een erg goede game. En hij kwam een jaar na Origins uit.
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik praat vanuit mijn eigen perspectief. Vroeger waren het andere tijden. Ik gamede tot diep in de nacht zombies met vrienden. Kocht 5 games tegelijk. Speelde 50-100 games in een jaar.
    Tegenwoordig minder tijd. Dan wordt je kieskeuriger, en kritischer. Je gaat je tijd beter benutten. Zo simpel is het.

    Maakt verder weinig uit hoe lang ze over een game doen. Maar het zou ze sieren als ze een keer echt de tijd nemen om vanaf de grond af aan een nieuwe AC te maken. Ipv deze copy paste gedoe.

    Daarom zou een AC reboot mij zo vet lijken. Gooi alles weg, en begin vanaf 0. Neem er de tijd voor. Ook al duurt het 5 jaar!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Helemaal mee eens. Alhoewel... honderd games per jaar? Dat is bijna twee games per week! o_O ;)

    Ik merk dat ik daarnaast mijn twijfels heb over de kwaliteit en creativiteit van Ubisoft, althans als het om een game gaat van zestig plus uur. Een AC met een speellengte van twintig uur? Geen probleem, alle vertrouwen in Ubi. Maar na zestig uur, vind ik de quests dan nog interessant? Vind ik de combat dan nog interessant? Vind ik de wereld en de loot dan nog interessant? Etc. Een lange game an sich vind ik geen probleem, maar voor entertainment zorgen vanaf uur één tot ver na uur zestig is wel een ander verhaal. Er zijn maar weinig developers die daarop een goed antwoord hebben.

    Maar goed: elke nieuwe release is weer een nieuwe kans. Dus ook voor Ubisoft is Valhalla weer een nieuwe kans. Ik zou graag meer willen zien dat de pers dit soort games uitspeelt. Althans, ik heb soms het gevoel dat men alleen de eerste twintig uur ofzo speelt. Maar ik wil weten: nu de credits voorbij rollen, hoe vond je de game achteraf gezien? Had de game tot het einde toe staying power? Werd je verrast? Was het leuk, of was het ook een beetje een slog? Had de game niet beter korter kunnen zijn (minder filler), of was de speelduur precies goed? Etc. Zie ook de vragen die ik in de eerdere paragraaf stelde. Een eerste indruk is niet altijd alles bepalend, zeker niet wanneer je langer met elkaar "maatjes" bent.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2020
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat lijkt me ook zeker gaaf ja.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Leuk een nieuwe pagina waar ene ExquiteSteez ons weer gaat vertellen dat hij dit spelletje 'heus waar echt niet gaat spelen' jongens.

    Heb je niks beters te doen lol. Dingen die je roept kloppen ook niet echt.
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    ACG, met vaak inzichtelijke opmerkingen... en de opname is 60 fps en heeft maximaal 4K als resolutie. Hoge kwaliteit van de YT stream wordt gewaardeerd. Enjoy!
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2020
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Geen haat op dit forum he. Alleen maar liefde <3
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja goeie vid!
    Lees ook dat je een gratis Ps5 upgrade krijgt. Dan ga ik hem denk toch dit jaar nog ff halen.

    Voor die tijd maar eens Vikings kijken op Netflix.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hmm, maar de PS5 kan theoretisch gezien nog steeds eerder uitkomen dan Valhalla. Dus dan zou je hem net zo goed gelijk op de PS5 kunnen kopen, toch? Althans, wanneer je voor de volgende generatie console gaat. Ik zie dat vandaag Sony de release date aankondiging doet, dus we zullen het snel weten. Gerucht is 20 november.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Weet niet of je die serie voor het eerst ziet, maar op een gegeven moment gaat het qua kwaliteit berg afwaarts. Zal dat om spoiler redenen niet zeggen, maar hou er rekening mee. :)
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Geen idee doe niet aan pre orders
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    nu lees ik het weer :)

    doelde ook meer op het feit dat er boven me gezegd werd dat het niet op assassins creed lijkt.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Waar haal jij dit vandaan?
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Jensen
     
    Tim vindt dit leuk.
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Was een gerucht gisteren.
    Een cod leaker gaf aan 500/450 met datum 20 nov en 14 nov voor Japan.
     
    Tim vindt dit leuk.
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik dacht dat er al 17 november gelekt was?

    20 november is 1 dag ná Cyberpunk. Dan heb je helemaal ballen. Lijkt me echt vrij sterk.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Why ballen? Ideaal toch. Instant Cyberpunk op PS5 scoren.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Valhalla zul je bedoelen
     

Deel Deze Pagina