Die van Trustmaster krijgt goede reviews, kost rond de 30 Euro. Maar persoonlijk zou ik voor een originele gaan! De trustmaster bvb heeft geen zo'n goede anti-slipknoppen, vormgeving is ook niet optimaal en trilfunctie werkt maar zwakjes in vgl. met de officiële...
ik zou ook vor de originele gaan! weet je teminste al wat je in huis haalt is de originele dan echt zoveel duurder ofzo?
Ga anders voor de Controller-S!!! Weet niet hoeveel die kost, maar hij schijnt wel superrelaxed te zijn!!!
Ik heb die controller-s nog niet in m'n handen gehad, maar hij lijkt me niet handig omdat de knoppen anders zitten. Ik zou voor de originele controller gaan.
Re: Re: Welke controller? Klopt.. vooral het feit dat er geen grip op die thumbsticks zit is zwaaaaar irritant en vermoeiend, ik zou gewoon voor de originele gaan..
Bij Media Markt kost de originele controller maar EUR 34,95. Dit is volgens mij EUR 5 minder dan ergens anders.......
Ik zou voor deze gaan hoor. De originele is iets te groot met name de zwarte en wit knop kan ik niet makkelijk bij, moet daarvoor mijn hand verzetten. De positie van de knoppen staan ook beter op S controller, heb lange tijd met een PS2 controller gespeeld. Wanneer is die S controller uit in Europa? Of kan ik hem beter bestellen via het Net?
Ik kom net terug uit de VS. Heb daar 2 controller s gekocht.... wel duur $39,99 exclusief tax (tax = 11%) Het ligt heel anders in je hand dan de normale..... de triggers zijn kleiner en zwakker, de wit en zwart knoppen zijn lastig te gebruiken omdat ze wat dieper liggen, bij veel games gebruik je ze niet, dus heb je er niet veel last van..... De start en back knop leggen wel beter, ik kan nu makkelijke op start knop drukken dan voorheen.....
Ik was vorige week in Japan (nee, niet voor het WK ) en zag daar in een winkel dat ze stekkers verkopen om een PS2 controller op de XBOX aan te sluiten. Was niet van MS maar van een andere fabrikant. Prijs 1800 YEN (ongeveer 16 EURO). Misschien dat ze binnenkort ook in NL te krijgen zijn (als dat al niet het geval is).
zoals Eastmaster al zei is de Controller S voor sommigen iets beter, maar voor sommigen niet echt. ook is ie duurder als de échte, dus een beetje zonde van je geld. volgens mij is die thrustmaster (nee niet die U-pad maar de normale) wel goed, maar moet hem ff voelen.
kwenie of het slim is om zo'n ps2 controller te kopen. zo heb je (volgens mij) geen 'pressure controlled' gashendels achterop, alleen r1+r2+l1+l2. en zo zitten nog meer knoppen op andere plekken. xbox games worden zo gemaakt dat ze op de xbox controller goed te besturen zijn, niet voor de xbox om door een ps2 controller gespeeld te worden.