1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ghost of Tsushima

Discussie in 'Games' gestart door tim91, 12 jun 2018.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Hij is aan het installeren. De mediamarkt in de winkel vroeg 70 euro voor dit spel, raar aangezien online hij 55 was. Ik heb alsnog 55 euro betaald, maar wel raar dat ze nu al voor ps4 games dit bedrag vragen.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hier lag ie ook gewoon voor 55 in de winkel. Heb een half uurtje gespeeld, voorlopig erg positief
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Nou ben benieuwd wat jullie er allemaal van vinden!
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik ben een uurtje of 2-3 voorbij de intro en nog steeds enthousiast. Mooie sprookjesachtige sfeer die naast visueel op veel vlakken terugkomt, combat is lekker en gevarieerd, goeie samenhang tussen de main en side missions waardoor niet zinloos aanvoelt, game is gevuld met aantal soort mini games of kleine dingetjes zoals de vos en vogel uit de gameplay die voor release werd getoond, exploren levert meestal ook echt iets op. Met open world voor mij altijd flink risico dat het gaat vervelen, maar tot nu toe lijkt het zo rijk gevuld en gevarieerd dat ik verwacht dat het me wel blijf boeien.
     
    Zifnap, Yi-Long en Taab vinden dit leuk.
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Oof, die tutorial op het begin met rode bladeren overal. Dis game is amazing already <3
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Dat gele bos_O_ . Na de depressie van The Last of us 2 ook wel een keer nice om wat kleurtjes te zien
     
    Reckuuza, Yi-Long, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Desp kreeg een 8 overigens.

    Maar:
    [​IMG]
    Van Edge kun je het wel verwachten dacht ik. Voor mij lijkt de game echt een kunstwerk en mooie afsluiter van de PS4 periode. :)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Desperados III maar een 8? WTF is er mis met die mensen? De beste game van het jaar tot nu toe!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Is gewoon voor de likes en views. Op het clickbaiten af imo. 8)
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Edge heeft dat vrijwel altijd. Een game die gewoon prima is maar weinig nieuws doet, die krijgt dan vaak een matig cijfer, en games die 'anders' zijn en vernieuwend, die krijgen dan weer een iets hoger cijfer. Ik ben sowieso geen fan van Edge, nooit geweest ook, want qua onderwerpen/artikelen is het vaak ontzettend saai, en qua opmaak ook niet heel interessant. Er spreekt gewoon weinig liefde voor de hobby gaming uit. Het is bijna meer een business blad, dus over de industrie erachter, en dan niet eens zozeer over de creatieve mensen achter de schermen, maar de wat zakelijkere aspecten.

    GamesTM vond ik een eindeloos veel leuker en beter blad, maar goed, dat hebben ze dood laten bloeden.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Die gasten beuken gewoon lage scores puur voor de clickbaites joh. Beetje zielig.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Zei ik toch. :p
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Edgy
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik vind Tsushima voldoende innoveren hoor, misschien subtiel maar het doet wel z'n eigen ding. Dus ik begrijp de zes sowieso niet helemaal, zelfs met dat criteria. Ik krijg vooral het gevoel dat Edge het "afzetten tegen de norm" erg belangrijk vindt.




    Mijn volgende TV krijgt HDR 100%.
     
  16. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Niche genre, en blijft een pcgame.
    Wil hem wel graag spelen, maar het liefst op de switch. Perfecte handheld game, dunkt mij.
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Die standoffs zijn wel dope, maakt ook meteen het hele stealth stuk overbodig, ik vind het veel vetter om eerst 3 man uit te schakelen en daarna met parry en counter proberen de boel af te maken.
     
  18. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Deze game gisteren ook maar besteld, ondanks dat hem eigenlijk niet wou halen. Maar door de positieve reacties toch maar overstag gegaan. Vanavond lekker gamen
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420



    NO SPOILERS- Let's talk about Ghost of Tsushima during Karaks walking the walk - Open World Design Talk
    A bit of art and a bit of design.

    Mooie analyse. :thumbs:
     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Ze willen ook niet dat je stealth speelt,.. No honor in dat man :+:p
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina