1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Deze update is al een paar dagen online toch?
     
  2. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Ja, maar ik niet elke dag :p.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Vandaag toch weer even een kans gegeven. Ik blijf de potjes te lang vinden duren, en heb nog niet echt fatsoenlijke wapens unlocked, maar heb me er wel even een paar uurtjes mee kunnen vermaken, en zal het deze week nog een paar keer proberen, om te zien of het nou wel boeiend blijft.

    Wat we ook vinden van de gameplay, het ziet er allemaal toch wel erg fraai uit. Soundtrack ook uitstekend trouwens.

    Speelde vanmiddag ook nog even 1943. Blijft leuk/goed, maar helaas niet zoveel mensen meer online, dus je speelt potjes van maybe 8-10 mensen per groep tegen elkaar.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik speel deze game sinds kort weer samen met een vriend, dit keer op de PC omdat hij geen Xbox heeft. We spelen toch wel meerdere keren per week en vermaak me er goed mee. Zitten wel echt een paar enorme kutmaps tussen en ook helaas wel wat last van cheaters zo nu en dan. Maar de gunplay en movement in deze BF zijn toch wel echt goed. En wat jij zegt, game ziet er ook gewoon erg goed uit.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    De klagers zijn vooral de spelers die al jaren BF spelen. Ik speel BF pas sinds dit deel dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik vermaak me er ook erg prettig mee, als is het in een squad fijner spelen als je samenwerkt.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Breakthrough is toch wel de leukste mode vind ik.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Gisteren ook weer gespeeld, maar ik merk als sniper wel dat precies mikken met de XBO controller erg lastig is, wellicht door een mini-deadzone wanneer je de stick maar een paar mm beweegt, waarbij er niets gebeurt, en vervolgens kom je daarbuiten en danschiet je cursor dus een stukje voorbij je target. Zal straks weer even een verlaten stukje opzoeken en kijken of ik dat ergens kan aanpassen in de options (alles staat al vrij hoog qua sensitivity, want aimen ging standaard belachelijk slow), maar had gisteren iemand in mijn vizier op zo'n 200-300 meter en kon mijn cursortje gewoon niet precies op zijn stomme hoofdje terecht laten komen. Heel irritant.
     
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Snipen op de console lukt mij ook nooit echt goed nee. Maar mss kun je iets met de deadzone aanpassen?

    Ik speel BF sinds BF1943 en Bad Company 1, en dit is wel de slechtste BF die ik in die tijd heb gespeeld. Toch vermaak ik me er wel mee want bepaalde aspecten zijn gewoon wel erg goed uitgevoerd, zoals de movement, de gunplay en het snipen (op de PC). Maar ik hoop dat de nieuwe Battlefield weer op BF 3 en 4 gaat lijken.
     
    Hoenjé vindt dit leuk.
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind het ook wel nice dat deze BF weer tweede wereldoorlog was.
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dacht ik in eerste instantie ook, maar ze hadden er zoooo veel meer mee kunnen doen om er een iconische WWII game van te maken. Een (grafisch) nieuwe versie van D-Day, gevechten in Normandië, Battle of the Bulge, Stalingrad, Berlijn, Pearl Harbor, Slag om Midway, Market Garden, Duitse aanval in Rusland, maritieme gevechten en ga maar door. Alleen The Pacific gaf mij het gevoel in WWII te vechten en Rotterdam enigszins. In eerste instantie vond ik het idee om 'onbekende' gevechten van WWII, zoals Narvik, in de spotlights te zetten, heel vet, maar vul dat dan aan met vette bekende episoden uit de WWII. Het had zó ontzettend vet kunnen zijn...
     
    Hoenjé en Jorrie vinden dit leuk.
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Speel nu sinds een week "Hell Let Loose", wat een WWII ervaring is die game zeg! Alleen al rondlopen in de maps die volgens mij historisch zeer accuraat zijn is een ervaring opzich.

    Jammer dat de game nog vrij grote 'performance issues' heeft (sowieso nog steeds Early Acces), maar wanneer je in een stabiele server zit en je pc trekt de game is het een genot om te spelen. Wat een spanning weet deze game op te wekken, nog zelden tot nooit zo meegemaakt in een Battlefield.
    Maar grafisch is het met vlagen foto-realistisch, al komt dat in de Youtube videos nooit echt goed naar voren valt mij op...


    ..wanneer we daar dan nog de destructie en voertuigen van Battlefield bij hadden + een singleplayer had je wat mij betreft de perfecte (WWII) shooter in mijn ogen.
    Ooit zal die game er wel komen, hoop ik... :D
     
    B Tender en Barbabravo vinden dit leuk.
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Had al een paar filmpjes van die game gezien ja! Was wel benieuwd, maar goed om te lezen dat het zo vet is. Maar eens downloaden dan :)
     
  13. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    En dan heeft ie jou al gezien :p.
     
  14. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Maar jullie spelen beide BF5 op de PC? Of begrijp ik dat verkeerd.
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    BFV altijd nog willen kopen op de PC, maar telkens uitgesteld vanwege negatieve verhalen over de game en een sterk teruglopende playerbase.
    Wanneer ik dan weer eens zin heb in Battlefield start ik wel gewoon Battlefield 1 op. Nog steeds prima die game, al zijn daar de matches die ik graag speelde op bepaalde maps ook niet meer zo rijkelijk gevuld als in de begin periode.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2020
    Hoenjé vindt dit leuk.
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik speel de laatste tijd weer hier en daar wat BF1 sinds de EA titels op Steam verschenen zijn, daardoor zijn er wel meer spelers bij gekomen. Af en toe start ik nog wel eens BFV op, maar die loopt gewoon niet zo lekker als BF1. Ik moet daar met een redelijk high end videokaart alles op de laagste settings zetten wil ik daar rond de 100 fps krijgen en daarnaast veel last van framedrops op de een of andere manier. Heel instabiel lijkt het allemaal.
    Dat is bij BF1 gewoon totaal niet het geval en juist het tegenovergestelde. Voor mij voelt BFV nog altijd als een te gerushte game. Als je alleen al kijkt naar de details in BF1, die gewoon helemaal niet aanwezig zijn in BFV, vind ik echt zonde. In het begin was ik helemaal weg van BFV, maar door de lack of content en de slechte support en performance ben ik toch (zeker nu) geneigd om eerder BF1 of zelfs BF4 op te starten..
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nee, hij stond met zijn rug naar me toe dus dat maakte het zo duidelijk dat ik niet gewoon precies op zijn hoofdje kon mikken, want ik had alle tijd en het lukte alsnog niet.

    Die 1 op 1 situaties die je beschrijft zijn ook frustrerend idd, vooral wanneer jij hem wel raakt, maar dan lichaam, en hij heeft 1 shot, headshot.
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Laatste tijd wel op PC puur omdat ik dan nu ff met een vriend samen game en hij alleen een pc heeft, maar heb hiervoor altijd BF op de Xbox gespeeld
     
    Hoenjé vindt dit leuk.
  19. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Je moet elkaar wel opzoeken idd, ik merk wel dat als je niet samen speelt het erg lastig is.
    Ik speel de laatste tijd met 2 andere (van een ander forum) en dat scheelt wel veel :).
    Als jullie een keer willen meespelen, voeg me dan even toe. Gamertag is hetzelfde als hier.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Maakt het spel ook zeker leuker om te spelen :) Je/jullie spelen op Xbox?
     
    Hoenjé vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina