1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Huh, wat vaag allemaal zeg m.b.t. Dragon Quest XI S. Is het nu wel of niet een superieure versie?

    Dit vind ik nu echt iets voor Reckuuza!
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is dus een port van de Switch versie. Deze heeft iets meer content waaronder de 2D modus, mocht je daarvan houden, en orchestrale muziek. Je levert er echter grafisch gezien een stukje voor in qua textures en asset kwaliteit. Voor zover ik het begrijp is de Switch versie geen port van de PS4 versie, maar daadwerkelijk een apart opgebouwde versie. Daarom kwam deze pas veel later dan de PS4 versie, terwijl deze ongeveer tegelijkertijd zijn aangekondigd. Dit is ook blijkbaar de reden dat de nieuwe / updated content uit de Switch versie niet simpelweg gepatcht kan worden in de PS4 versie en de grafische betere onderdelen uit de PS4 versie in de andere(n).
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Godver, ik wil gewoon die extra content gepatched hebben in de PS4 versie. Nou dat is weer lekker zeg.

    Haha, heb je daar serieus wat aan op een LED? Sorry, ik moet hierover geen grappen maken natuurlijk. Ongetwijfeld staat er een rij mensen te trappelen van ongeduld om een Series X te kopen voor Ori en 120 fps gameplay. Oh shit, deed ik het toch.

    Wat waren nu de klappers mensen? Ik zie Everwild als een potentiele kandidaat. Fable, leuk. Omdat Fable (de eerste game) nu eenmaal een leuke game is. Maar geen system seller voor mij. Halo Infinite... koop ik op de PC waarschijnlijk. Zijn de trailers die NLegendkiller heeft geplaatst alle showcased games?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, er waren nog wat andere games, waaronder DLC voor Outer Worlds (september), Stalker 2 en voor veel mensen het hoogtepunt, The Medium:



    Verder nog Psychonauts 2 en een Warhammer 40K FPS als notabele games.

    Visueel heeft de PS5 in ieder geval by far de mooiere games.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2020
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Is de Series X niet sterker dan de PS5?

    Ik krijg een deja vu gevoel bij deze hele situatie.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jep, maar als je de games ook crossgen wil ondersteunen kan je nooit het maximale uit je systeem halen lijkt me, zo zonde dat ze dat hebben gedaan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Same. Vooral in de live-chat tijdens de Halo Infinite footage zag je iedereen verbaasd reageren op de graphics. Ziet er niet next-gen uit. Dan maakte.Crossfire een stuk meer ondruk, grafisch.

    Bij de PS5 showcase zag je bijvoorbeeld duidelijk bij Ratchet & Clank hoe het gebruik maakt van de nieuwe SSD, maar hier waren weinig/geen games die iets lieten zien waarvan ik denk; Yeah, dat kan niet op de current-gen.

    Zoals Jorrie al zegt, dat is het resultaat van cross-gen willen gaan, ipv vol op next-gen.

    Dat Medium zag er niet uit btw, dus dat ik hier nu lees dat het enthousiast ontvangen wordt, komt als een verrassing. Beetje flashbacks naar Quantum Break, waar ook iedereen heel hyped voor was, terwijl ik het er gewoon saai en voorspelbaar uit vond zien.
     
    Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zijn de games voor Sony dan helemaal niet cross gen ontwikkeld?
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Die Ratchet & Clank bijvoorbeeld niet, wat er bijzonder goed uitzag. En Sony gaat PS4 als platform van nieuwe games gewoon uitfaseren, terwijl MS als ik het goed begrijp de huidige console in leven blijft houden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Daar gaan ze al snel van afstappen, check out Fable 5 en nieuwe Forza.



    Enige goeie game vd show, grafisch echt next gen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    :+
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Oh dat is niet echt anders dan Sony dus.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ze gaan never 1 model voor alle platformen in gang houden, regular Xbox One is al technisch niet top notch en gwn 6jr oude hardware. Er worden nu ook al andere games aangeboden voor Gamepass op PC dan voor de One.

    En dan straks de Series X, console launch exclusive, maar dan wel of niet One? Wel of niet PC? Of de One X? Of de Xbox Series X? Of de Xbox Series L(ockhard)?

    Regular consumer zal er weer geen fuck van begrijpen en koopt lekker een dikke PS5 met nieuwe games en klaar doei.

    RIP MS nieuwe gen.
     
    Tyrant en fredfenster vinden dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Tja, aan de ene kant limiteer je nu je developers in hun creativiteit omdat ze rekening moeten houden met verouderde hardware. Aan de andere kant kan ik op deze manier nog een paar jaar vooruit met mijn XBO X, terwijl ik next-gen goodness ga spelen op de PS5.

    Ik weet niet waar we nou blij mee moeten zijn, maar op deze manier maak je het voor veel gamers natuurlijk wel erg makkelijk om de keus einde dit jaar op PS5 te laten vallen, en vervolgens kijken we het een poosje aan wat de XBO X gaat doen.

    Ik heb in ieder niets gezien qua launch-games voor de X die ik perse moet hebben, XBO X of Series X of whatever.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
     
    Pyoonexk vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik schat in dat de samenwerking tussen devs en Sony gewoon een stuk beter is. Dat maakt het cross gen ontwikkelen, zoals bij Ratchet & Clank ook een stuk effectiever zonder grafisch veel in te leveren.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Niet alle games komen maar beide consoles er zijn gewoon exclusieve voor de series x.

    Edit:


    One week later, it looks like Microsoft is already breaking a big promise with Xbox Series X

    They said you wouldn’t need an Xbox Series X for two years

    Did Microsoft convince you that you wouldn’t need next-gen hardware to play Xbox Series X games? Think again: fully half of the next-gen games that Microsoft showcased at its Xbox Series X showcase today, including Forza, probably aren’t coming to Xbox One.

    Which suggests either some of those games aren’t actually coming out for a long time — or Microsoft has already broken a big promise it made just last week.

    But during today’s Xbox Games Showcase, first-party titles Forza Motorsport, Fable, Avowed, As Dusk Falls, Everwild and State of Decay 3 were all listed as coming to Xbox Series X and Windows PC specifically — with no Xbox One support and no Smart Delivery feature. Again, these are all games published by Microsoft’s Xbox Game Studios, and almost all created by developers that Microsoft owns.

    EDIT:
    “We learned a lot from Sea of Thieves,” he said. “At its heart, we love the idea of Sea of Thieves [and] players creating stories together. I think with Everwild, Louise [O’Connor] and her leadership team are really passionate about giving players a world that they can just lose themselves in — you know, a lot of nature feels magical.


    “So the notion of, ‘What does it mean to nurture a world? What does it mean to be in nature?’

    “Part of the reason we haven’t talked a lot about Everwild is because we’re still feeling a lot of these things out. We’re still playing around with gameplay ideas.

    “We’ll have plenty to say in the future on that, but … we have an idea we feel really passionate about, and we think there’s something special. I have a team of people that wake up every morning with the desire to make this game that they’re really, really passionate about.”
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2020
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Insert hier verplichte "oh, ze draaien weer" reactie.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    WAAR WAS DEZE??!
     

Deel Deze Pagina