1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Het is prima om te draaien wanneer je eerste actie de verkeerde was.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Maarrr... komen niet al deze nieuwe Xbox games ook gelijk op de Gamepass uit? Is dat niet een groot ding?

    Maar dat doet Microsoft wel vaak he, een eerste "verkeerde" reactie.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja.

    Every game shown in today's Xbox Games Showcase is coming to Xbox Game Pass, encompassing first and third-party titles. That includes Xbox Game Studios games like Halo: Infinite and Fable, as well as third-party games like Tetris Effect: Connected and The Gunk
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Tja, zeker sinds de Kinect natuurlijk, en het hele XBO fiasco. Daarom zitten we nu ook met zijn allen op XBW.nl voornamelijk te praten over Playstation games.

    Het is gewoon een zeer domme actie van MS dat ze hun next-gen console op deze manier beperken, omdat games nu rekening moeten houden met verouderde consoles. Het is alsof je een betere nieuwere auto koopt, maar je mag die alleen gebruiken als je er wel telkens alleen maar een caravan aan vast hangt.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Dat geld alleen niet voor iedere game. Niet alles draait ook op de One.
    Sommige zijn voor Series X en PC only.

    Deze zijn alleen voor de Series X geloof ik.

    Avowed
    Forza Motorsport
    Fable
    S.T.A.L.K.E.R 2
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dan zit je nog steeds met het probleem dat ze een HDD moeten ondersteunen want veel PC's hebben die nog, zo kan je alsnog niet het maximale er uithalen.
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Hoe weet je dat?
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    als wij 'hardcore' gamers het al niet meer snappen.. ai
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Omdat het onder de trailers stond gisteren.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Errr... wat? Oh, je bedoelt t/m de huidige generatie consoles neem ik aan. PC's worden al jarenlang met SDD verkocht, tenminste als primaire drive waar Windows op geïnstalleerd staat.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Over die S.T.A.L.K.E.R 2 trailer.

    The trailer is a target render and not actual footage taken from the game. "The trailer demonstrates the level of graphics and atmosphere we are aiming to achieve on release," GSC Game World confirmed in a FAQ shared on Twitter.

    The once-touted 2021 release date also seems to have disappeared. "We are not ready to disclose the release date just yet," the FAQ added

    Other FAQ details confirmed Stalker 2 will be an open-world game with a non-linear story, where your actions have short-term consequences as well as global ones. It will be "one of the biggest open-worlds to date" and feature multiple endings, apparently.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Over de Rare game, Everwild:

    2022 op zijn minst! Ik gok dat Fable dan ook ongeveer uitkomt.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Staat op vorige pagina.:whistle:
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    In een edit zonder titel erbij. Dat telt niet! :+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    DESPERADOS 3 KRIJGT GRATIS UPDATE MET NIEUWE MISSIES

    Er is een gratis update voor Desperados 3 uitgekomen met daarin gloednieuwe missies.
    De nieuwe missies vinden plaats op de Flagstone-, Eagle Falls, Casa DeVitt- en Mayor Higgins' Estate-maps. Zo moet men in Untitled Voodoo Mission Mayor Higgins' bruiloft infiltreren via dartpijltjes waarmee men de vijand kan besturen, en in Public Transportation moeten twee dode mannen naar het Eagle Falls-treinstation worden gedragen.


    Desperados 3 is sterk gebaseerd op de eerste game van de franchise Desperados: Wanted Dead or Alive. Elke missie vraagt de speler elk gevecht op tactische wijze onder de schouders te nemen. Hierbij kunnen unieke vaardigheden van personages ingezet worden en slim gebruikgemaakt worden van omgevingen. De game is verkrijgbaar voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.

     
    Tyrant, Yi-Long en Modder-Eter vinden dit leuk.
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dat is nog eens een game!

    Blijft tof dat Geralt Of Rivia stiekem The Baron is.
    @Yellow 13
     
    Yellow 13 en Tyrant vinden dit leuk.
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Je zou toch denken dat MS langzamerhand wat geleerd had van de fouten met de vorige generatie. Eerst maken ze er een mediacenter van met draconische always connected regels. Nu hebben ze de sterkste console op papier, maar dan weer lastig om voor te ontwikkelen doordat multi generatieondersteuning blijkbaar een ding is. De eerste keer dat ik een XBOX met Halo (En XBOX Live) zag moest ik het gewoon hebben. Nu niet eens een beetje kippenvel in de trailer. Fable was heerlijk om te spelen, maar na 3 delen is het vernieuwende ook wel weg. Ik merk dat ik meer de big bang exclusives op zoek, en daarin stelt MS echt teleur. Ik ben geen fanboy heb de Ps2, Xbox, 360, PS4 in huis gehad, maar ben ondertussen wel blij dat ik de Ps5 in de preorder heb staan.
     
    NuclearGoat en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik ben blij dat ik voorlopig nog niet mee ga doen met die onzin. Zit voor mij op beide console nog niet echt een game tussen waarvoor je hem echt zou aanschaffen. Zoals ik eerder zei: Hopelijk komt Sony snel genoeg met een kleinere versie van de PS5 (begin 2022 ofzo). :cool:
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik ga ook pas over een jaar of 1.5 een PS5 kopen. Zeker niet bij release.
     

Deel Deze Pagina