1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Damn dacht dat Doom prima liep. Had die verhalen nog niet gehoord. En Wolfenstein zag ik gisteren nog een filmpje van waar diegene over patch had en dat ie toen wel prima liep (weet niet welk deel).

    EDIT: Doom heeft ook een patch en volgens mij zorgt dat voor 25-30 fps over algemeen. Geen 60 uiteraard, maar vond zoiets op PC in het verre verleden altijd goed.

    Welke third party grote titels zijn volgens jou dan wel goed speelbaar in portable mode?
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2020
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732

    Ja na patches dat het beter loopt zou best kunnen natuurlijk. Heb zelf de games toen weer verkocht, dus kan dat niet meer testen.

    In dat filmpje speelde hij toen echt handheld dan? Bijna standaard bij elke game is het gewoon iets minder in handheld mode ten opzichte van docked mode.

    Pff nu vraag je me wat, want vind dat echt vooral persoons gebonden en tsja het is ook maar net wat je grens is waarmee jij kan leven.

    Ik heb de Switch verder vooral voor de first party games en de indies. Ja zo nu en dan probeer je een third party game, maar meestal vallen die wel tegen. Vooral als je ook een ps4 of Xbox One hebt staan.

    Maar Crysis en bijvoorbeeld Grid Autosport laten zien dat een third party game ook best goed kan wezen op de Switch. Echter helaas doen de meeste third party ontwikkelaars maar weinig eraan om hun game wat aan te passen voor de Switch.

    Heb ook zelf nog Ion Fury en Duke Nukem die lopen ook wel aardig goed in handheld, maar dat zijn dan niet de realistische games.

    BioShock en Borderlands collection schijnen ook voor Switch begrippen goed te wezen alleen die nemen heel veel ruimte in om te installeren dus moet je wel een hele grote SD card hebben.
     
    janter vindt dit leuk.
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Dank je! Ja Bioshock Collection zou voor mij ook eentje zijn die ik in handheld mode zou spelen.

    Filmpjes die ik bekeek lieten inderdaad handheld mode framerates zien. Moet wel zeggen dat ik door sommige filmpjes gewoon doorheen vloog, maar klonk wel goed.

    Ik bekeek wel echt vrijwel alleen de framerate, ik baseer mijn mening dus niet hoe de textures zijn.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415





    Clansmen! Pak je rugzak en kleed extra warm. Neem afscheid van hen die achterblijven en wees niet bang. Vandaag start onze exodus, maar niemand weet voor hoe lang. Eén ding weet ik zeker. Het wordt een tocht vol ontberingen en velen zullen niet overleven. Maar wij hebben elkander en dat sterkt mijn hart. Dus wees er voor elkaar en wees bedacht.

    Score Banner Saga 1, na herbeoordeling: 8,5/10

    ++ Verhaal
    ++ Muziek
    + Gameplay algemeen
    +/- Combat & difficulty spikes (past echter in de context van het verhaal)
     
    Tyrant, FinalBob, Garrett en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik ben net begonnen op de Switch!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Pittige game hoor. Bij vlagen zelfs frustrerend lastig, maar ik vond het uiteindelijk waard. Wanneer je nog tips nodig hebt, laat maar weten. ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2020
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Damn wat een maand.



    Beetje Doritos Crash Course vibes
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het is inderdaad zoiets maar dan beetje Battle Royale. Je begint met heel veel spelers waar tijdens het parcours steeds meer spelers vanaf vallen tot er 1 overblijft.

    Ben alleen bang dat het flopt. Je hebt 60 man nodig voor een vol spel.

    Edit zie net dat dit een PSN plus titel wordt voor Augustus. Zeker proberen dan.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ziet er best wel grappig uit en gezien het nu bij PS+ zit er qua playerbase idd ook wel potentie in
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nog mensen die uitkijken naar Crash Bandicoot? 4
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415




    Destroy All Humans: anno 2020 is uit!
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415





    Apart stijltje!
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  16. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    :oops:
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat is daar zo apart aan? Deze komt oktober uit geloof ik.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Het is mij eerlijk gezegd ook niet duidelijk wat Hoenjé met die reactie bedoelt. Schaamte? Opluchting?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Wolcen is een behoorlijk wrak gebleken out of the box. Elf patches verder, is deze game inmiddels wat...?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Uitgespeeld. Was een zeer leuke en unieke game. Leuk hapje voor tussendoor. Vooral de vloeiende manier van bewegen door de wereld heen voelt zo lekker. En natuurlijk om na zo'n vloeiende beweging door wat gangen een mens te grijpen om op te vreten. Aanrader!

    Hierna maar aan de slag met The Touryst. Blijft toch een leuke service voor indie games, dat Game Pass. :)
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2020
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina