1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Halo Infinite

Discussie in 'Games' gestart door Bidle, 21 jun 2018.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Straks hebben we de dikste hardware tot onze beschikking, maar zijn de ontwikkelaars niet capabel genoeg meer om volwaardige 'next-gen' games te produceren.. :F:
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Daar maak ik mij bij bepaalde Sony studio's echt geen zorgen over :+
     
    Jorrie, Zumpelvelder en Zifnap vinden dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik wilde al zeggen. Sony weet daar wel raad mee. ;)

    Ik vind de PS5 technisch een mooie stap vooruit. De Generation X is misschien sterker, maar dan moeten de devs het potentieel wel benutten. Sony zet tegen die tijd alweer in op de PS6 (katjing). :D
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben zelf ook meer benieuwd naar de verschillen in laadtijden en geluid. Met name surround soind zou deze generatie veel beter moeten zijn. En geen laadschermen of iig veel korter is altijd welkom.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    BC vind ik ook belangrijk gezien ik niet de enige met een backlog ben. Mijn console gaat waarschijnlijk de PS5 worden en dan hou ik de Xbox One X nog even. PS5 vanwege de potentiële exclusieve games en omdat het er naar uit begint te zien dat Sony weer een generatie zou kunnen winnen. :)
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    QUESTIONS ABOUT GRAPHICS AND VISUALS

    First, we want to acknowledge that yes, we’ve heard the feedback coming from parts of the community regarding the visuals in the Halo Infinite campaign demo. While we see and hear far more positive than negative, we do want to share a bit more context. From our perspective, there are two key areas being debated around the community – overall art style and visual fidelity.


    Based on our learnings from Halo 4, Halo 5, and Halo Wars 2 – along with strong community feedback – we decided to shift back towards the legacy aesthetics that defined the original trilogy. With Halo Infinite, we’re returning to a more ‘classic’ art style which was a key message going back to the very first reveal that garnered enthusiastic and positive responses. This translates to a more vibrant palette, “cleaner” models and objects with less “noise”, though it doesn’t mean less detail. While we appreciate this may not be everyone’s personal preference, we stand by this decision and are happy to see it resonating with so many fans around the world.


    The second theme being discussed involves visual fidelity. Negative feedback in this area includes comments around characters and objects appearing flat, simplistic and plastic-like, lighting feeling dull and flat, and object pop-in. We’ve read your comments, we’ve seen the homemade examples of retouched content, and yes we’ve heard the Digital Foundry assessments. In many ways we are in agreement here – we do have work to do to address some of these areas and raise the level of fidelity and overall presentation for the final game. The build used to run the campaign demo was work-in-progress from several weeks ago with a variety of graphical elements and game systems still being finished and polished. While some of the feedback was expected and speaks to areas already in progress, other aspects of the feedback have brought new opportunities and considerations to light that the team is taking very seriously and working to assess. We don’t have firm answers or outcomes to share yet but the team is working as quickly as possible on plans to address some of the feedback around detail, clarity, and overall fidelity. The team is committed and focused on making sure we have a beautiful world for players to explore when we launch.

    https://www.halowaypoint.com/en-us/news/infinite-inquiries
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Okok. Ben benieuwd.

    Las ook wat over free to play multi-player @120fps. Als ze met de multi-player de feel van halo 2/3 weten te pakken is mijn interesse wellicht toch wel weer gewekt.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Je hebt toch helemaal geen 120/144hz tv’s dus daar heb je toch helemaal niks aan? Kunnen ze beter de game er niet als een Xbox 360 game uit laten zien en op 60 fps laten draaien, 95% van de tv’s is toch 60hz?
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Titel wordt ook uitgebracht op PC. Daar is die hoge FPS wel mogelijk.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Valt wel mee toch?
    Ik heb een tv uit 2016 en die ondersteunt al 120hz.
    Ori krijgt ook een 120fps mode btw.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2020
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zijn die tvs niet extra duur... of valt dat ook weer mee?
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja toen de tijd waren ze vrij prijzig voor een tv.
    Maar weet niet of dat door die hz. kwam.
    Denk dat je die zelfde soort tv's nu aantal jaar later sowieso wel goedkoper kan vinden.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb voor net geen 1000 euro eind 2018 een Sony 49inch 4k tv gekocht met 100hz. Wel geen 120 maar toch
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2020
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Gyrrack

    Gyrrack Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    92
    Dat een tv een 100 Hz paneel (of 120 Hz in NTSC gebieden) heeft wil niet per se zeggen dat het ook een signaal van 120 Hz accepteert en op die frame rate kan weergeven. Nu is het toevallig zo dat Sony een van de eerste fabrikanten was die er ondersteuning voor bood, dus het zou voor jouw tv kunnen gelden, maar het is wel degelijk iets om specifiek op te letten.
    Zie bijvoorbeeld: https://www.rtings.com/tv/tools/table/34891 Er zijn nog veel tv's die wel een 100 Hz paneel hebben, maar de input niet accepteren (waaronder modellen van afgelopen jaar).
     
    BigSyke vindt dit leuk.
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  17. Gyrrack

    Gyrrack Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    92
    Top, in elk geval goed voorbereid dan.

    Ga wel een beetje offtopic hiermee:
    HDMI standaarden liepen best wel achter lange tijd (DisplayPort ondersteunt het al langer). Sinds HDMI 2.0 is er ondersteuning voor, met HMDI 1.4 was de bandbreedte te laag. Zal deels een kwestie van kostenbesparing zijn om zulke aansluitingen niet te hebben en het feit dat er bij tv's geen apparatuur stond die een signaal met zulke frequenties als output hadden. Alles was 23,97; 24; 25, 29,97;30; 50; 59,94; 60 Hz volgens de standaarden in tv-land.

    Waarom dan toch al eerder die 100 Hz panelen? De tv zelf kan frame interpolation, frame doubling of black frame insertion toepassen om enkele inherente beperkingen van lcd of oled tegen te gaan en een soepeler/vloeiender beeld te tonen. Daarvoor is de frame rate van de het panel hoger dan het traditionele signaal.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb je dan wel iets aan 100hz als de nieuwe standaard 120 wordt? Beetje raar dat het bij de tv ook niet is verdubbeld van 60 naar 120.

    Dat je met dit soort zaken allemaal rekening moet houden bij aanschaf van een TV. De gemiddelde consument doet dan vaak een miskoop.

    Ik wist het zelf ook niet maar heb redelijk wat research gedaan en reviews gekeken voor ik de tv kocht. Ging zelf met name voor goede reveiws van de tech site en 49 inch met triluminos en goede HDR is erg zeldzaam.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    doe mij maar 60 fps met betere shaders, materials, textures, character models en foilage.
     
    Tim vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina