1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Microsoft Flight Simulator

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 30 jul 2020.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2020
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    1 filmpje doet het niet.

    Maar zoals je al zei, voor 1 euro even een maand vliegen is een koopje :D
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmmm die was van Microsoft zelf van vandaag rond 17/18 uur, waarin ze alle vliegtuigen enzo lieten zien. Hebben ze hem wellicht tijdelijk op privé gezet.

    Ja precies. Ben ook wel benieuwd hoe het speelt met controller. Maar ik ga zeker ook streams checken die beschikken over zo'n fancy sim setup, zoals squirrel van het filmpje hierboven, hij vliegt ook IRL. Of het lang leuk blijft met controller weet ik niet, denk dat ik het na een maandje miss ook wel weer gezien heb :D
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ook mooi dat je RL vluchten kan zien in de game en wat de huidige RL weersomstandigheden zijn, bizar 8)
     
    Alexknl en Reckuuza vinden dit leuk.
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Gewoon met je stuurtje spelen. :cool:
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nieuwe Microsoft Flight Simulator vanaf herfst ook in virtual reality te ervaren

    De nieuwe Flight Simulator van Microsoft wordt later dit jaar ook beschikbaar in virtual reality (VR), maakt Microsoft donderdag bekend op zijn website. Het bedrijf noemt geen exacte datum, maar zegt dat de virtualrealityervaring "op tijd" beschikbaar wordt voor de verschijning van de Reverb G2-headset.

    De Reverb G2 wordt naar verwachting in de herfst uitgebracht. De VR-headset van HP moet concurreren met onder meer de HTC Vive en Oculus Rift.

    Microsoft kondigde de nieuwe Flight Simulator in juni 2019 aan. Net als met het origineel uit 1982 kunnen mensen met het programma de besturing van een vliegtuig simuleren. In het programma zijn tientallen vliegtuigen en honderden vliegvelden te gebruiken.


    De VR-versie van Flight Simulator biedt onder meer ondersteuning voor de zogenoemde zes graden van vrijheid (6Dof), waardoor niet alleen hoofdbewegingen maar ook andere bewegingen worden geregistreerd. Daarnaast zijn simulaties te zien in een 4K-resolutie met high dynamic range (hdr), voor een groter kleurencontrast.

    Microsoft Flight Simulator wordt op 18 augustus uitgebracht voor pc's. Mensen kunnen het programma ook aanschaffen via Steam, maakt Microsoft donderdag eveneens bekend. Later moet ook een versie voor de Xbox beschikbaar komen.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
     
    Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zo'n hoge mate van detail en dan ook nog op deze schaal. Dat is wat ik noem proper next-gen. De beelden spreken voor zich; er is geen extra uitleg nodig. Echt knap gemaakt.

    Helaas heb ik dan weer niks met flight sims. Althans, ik zou mijzelf denk ik weer snel vervelen. :)
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Tja tis toch wel vet gemaakt allemaal. Al die knopjes één voor één aantikken voor een start (en landing uiteindelijk). En dit is dan nog een extreem eenvoudig toestel.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Gewoon de sexy stewardesses-DLC erbij kopen ...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dit lijkt mij echt super tof alleen is het denk ik voor mij wel een game waar ik na een aantal vluchten al redelijk snel me ga vervelen. En eigenlijk lijkt het me alleen echt tof als je ook nog eens zo hele setup ervoor hebt.

    Laatst was ik bij iemand die is helemaal gek van mech games die had een game met een hele grote setup mech controllers of hoe je die dingen ook maar noemt. Toen vond ik zo een mech game veel gaver dan ik het ooit met gewoon een controller had gespeeld.

    Debk dat dit hiermee ook wel zo is. Alleen met een controller verlies je denk ik al de helft van de ervaring die ze proberen over te brengen.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Destijds met een eerder deel een korte vlucht van Hong Kong naar Macau gemaakt, en dat vond ik erg leuk. Gewoon klein vliegtuigje, opstijgen, lekker beetje van het uitzicht genieten en relaxed richting Macau vliegen, en daar weer landen. Als 'relax' game/ervaring is dat prima, en helemaal wanneer het er zo mooi uitziet als deze game en je straks dus echt je eigen buurt enzo kunt herkennen. Ik speelde dat met 360 controller volgens mij en dat was prima te doen.

    Ik ben wel van mening dat er met dit concept veel meer potentie is om echt een leuke game te maken dan wat we nu krijgen, maar zoals ik het voor me zie zou dat een combinatie zijn van Modnation Racers, Stardew Valley, Dragon Quest Builders, Animal Crossing, Pokemon, etc etc. Dus een cartoony overworld, met gebieden/regios gebaseerd op onze eigen wereld, waarin je vrij bent ergens je eigen home-base te maken en daarvandaan ga je vluchten en opdrachten doen, boss-battles, rescue-missions, etc etc, waarmee je allemaal nieuwe content unlocked voor je basis die je dan dus volledig uit kan bouwen en aan kunt passen aan je eigen smaak, en dat andere spelers daar dan ook 'op visite' kunnen komen en zich kunnen vermaken met wat je daar allemaal hebt staan. Dus je begint met een simpele landingsbaan, hangar, huisje, etc etc, en uiteindelijk heb je wellicht wel een zelfgemaakt race-parcours voor kart-battles, meerdere landingsbanen en toestellen of course, je huis is dik geupgrade en gepimped, wellicht nog een tennisbaan of whatever, etc etc.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja leuk maar dit is gewoon een flightsim maat.
     
    Zumpelvelder, Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Is dit weer zoiets als toen met Streets of Rage 4, waarbij het ook volgens jou open world moest zijn? Met skill upgrades en nog meer moves en loot etc? Ooit gehoord van "de kracht van eenvoud"? :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    .

    Wat? NEE meen je niet, dat is wel heel erg. Als het open wereld was geweest had ik er persoonlijk heen gegaan en de ontwikkeling hoogst persoonlijk stop gezet
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb nooit een open world Streets of Rage voorgesteld. Ik zei wel dat het allang gemoderniseerd had kunnen/moeten worden op talloze manieren.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599


    edit; nvm, twitch embed werkt niet
     

Deel Deze Pagina