1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tekken 7

Discussie in 'Games' gestart door BigSyke, 25 mei 2017.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Suplexing the gods of Tekken. :D
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Weer een paar mooie gevechten gevonden.



     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2019
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Haha, wat een online trol is deze gast toch ook he.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik had echt niet verwacht dat er nog een seizoen ging komen. Ene kant wel tof andere kant had ik liever gezien dat ze bezig gingen met een next gen Tekken. Misschien zijn ze dat ook wel natuurlijk.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ben benieuwd of ze de game ooit nog eens een XBO X Enhanced (of Series X) patch gaan geven, want toen ik het eens probeerde zag het er echt niet uit.

    Ik ben sowieso wel klaar met fighting games die met een klein roster worden uitgebracht en daarna flink gaan DLC melken met season passes ...
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732

    Ja helaas is dit ben ik bang in de toekomst met alle fighting games zo. Ik ben er ook geen voorstander van hoor. Vooral niet bij zo een eerste pass die al bekend wordt gemaakt voordat een game uit is. Dan weer je al vrijwel zeker dat ze deze characters expres eruit hebben gelaten om extra te verdienen door middel van een pass.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat is een klein roster volgens jullie? Tekken 7 begon met 20 speelbare personages. Is dst te weinig voor launch?
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik denk dat developers op deze manier alleen maar zichzelf om zeep helpen.

    Vroeger spraken fighters een veel breder publiek aan, maar met dit soort praktijken investeren alleen de echte fans van een serie nog dag 1 in zo'n game, en de rest haalt de schouders op en gaat iets anders spelen.

    Ik overweeg tegenwoordig alleen nog maar zo'n game te kopen wanneer er een complete edition is, zoals met Injustice 2, of laatst BlazBlue Cross Tag 2.0.

    Hoop ook dat we next-gen een complete release voor Dragon Ball FighterZ krijgen met alle content erin. Heb trouwens de base-game wel, maar dat was omdat het maar 8 euro ofzo bij Intertoys toen ze 'failliet' gingen, en speel het dus ook nauwelijks omdat het halve roster ontbreekt ...
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat is volgens mij een stuk minder dan eerdere delen (4, 5, 6), en als het nou een game was die compleet nieuw is, dan kun je nog leven met 20 characters in de base line-up, maar dit zijn natuurlijk grotendeels al characters die we al kennen.

    20 characters in een langlopende serie als Tekken is dan dus wel ontzettend minimaal, en je kunt er van uitgaan dat ze dat bewust gedaan hebben om vervolgens de rest van de characters als DLC te verkopen.

    Als de base-game dan vanaf dag 1 20 euro kost en de Season Passes kosten 10 euro, dan valt het nog te verdedigen, maar Tekken 6 lag volgens mij gewoon voor 60 euro in de winkel, en de Season Passes zijn volgens mij ook nog eens meer dan 20 euro per stuk ...

    Tja, veel plezier er dan mee, maar ik sla hem dan even over ...
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    De verhoudingen qua prijs kloppen vaak ook niet je betaald al gauw 7 tot 10 euro per character bij veel fighting games. Dat is toch waanzin eigenlijk.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is ook belachelijk duur. Maarja snap ook niet dat jongeren meer dan 60 euro aan cosmetics voor een Fortnite uitgeven. Gratis spel en dan meer uitgeven dan een Battlefield of Call of Duty.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik heb gelukkig zelf nooit wat met de cosmetische bende gehad. Ik begrijp dat ook niet helemaal, maar kennelijk vinden vele dat erg belangrijk om er net wat anders uit te zien dan de rest ofzo. Geen idee.

    Maar goed ik hoef het verder ook niet te begrijpen dat moet ieder maar voor zichzelf bepalen of je dat wilt.

    Neefje van mij geeft elk jaar wel 100 tot 200 euro uit aan FUT met Fifa dat snap ik ook niet, maar goed wie ben ik om het te veroordelen. Terwijl ik juist veel meer genoegen haal om met mijn flut team ingame verdiend wat te presteren, dan met 11 gekochte de beste spelers een wedstrijdje te winnen.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zelf ook nooit problemen met die betaalde DLC voor extra karakters.

    Koop het spel meestal op release. Na 3 maanden komen de eerste karatkers DLC pas beschikbaar
    Dan heb ik het spel alweer doorverkocht en speel ik iets anders.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280

     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2020
    ageQned vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vanaf morgen verkrijgbaar onderdeel van season pass 4

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Is zij niet ook een politicus?
     

Deel Deze Pagina