1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Goed om te horen dat Carrion bevalt. Bewegingen van de blob spraken mij ook al aan, hoe je van gang naar plafond naar prooi spreekt. Zeker een titel die ik ooit nog eens wil oppakken.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het enige nadeel is eigenlijk het ontbreken van uitdaging tijdens het grootste gedeelte van de game. Het wordt wel iets moeilijker hier en daar, maar overall is het redelijk smooth sailing. Wellicht dat dit expres gedaan is, want het geeft je natuurlijk wel een bepaald gevoel van macht. Je bent tenslotte een enorm monster met tentakels die mensen met een hap uitschakelt. En het is gewoon enorm fun om mensen op te drijven en op te peuzelen.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2020
    ageQned en Zifnap vinden dit leuk.
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ha mooi! Ik heb gisteren Carrion uitgespeeld en vanochtend the Touryst even gestart. Carrion was inderdaad erg leuk. Eerste indruk van the Touryst is ook erg goed!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Streets of Rage 4 op mania moeilijkheidsgraad uitgespeeld! Wel via stage select, maar toch... was me een potje moeilijk zeg. En dat gold dan voor sommige stukken in de levels, niet de bosses. Die vielen juist reuze mee.

    /trots
     
    ageQned vindt dit leuk.
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Netjes moet ik nog steeds doen. Je hebt er zeker aardig wat tijd ingestopt al de game?
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    62.1 uur. Dat vind ik behoorlijk netjes voor een brawler game. ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2020
    ageQned vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dit weekend een beginnetje gemaakt met The Touryst, en zoals verwacht, ontzettend leuk, en ziet er IMO geweldig uit. Aanradertje.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    The First 14 Minutes of Remnant: From the Ashes – Subject 2923 DLC
    Take a look at the opening minutes from the upcoming Subject 2923 expansion for the hit co-op action-RPG, Remnant: From the Ashes. Subject 2923 will be released on August 20 for PC, PS4, and Xbox One.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Greedfall komt naar PsNow.

    Iemand hier al gespeeld?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik, maar op de One X en alleen proloog. Uitdagende game, maar wel met een aantrekkelijk verhaal en je moet je combat wel timen, vooral in het begin. Kan snel dood zijn. :)
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Klinkt wel goed maar waarom heb je alleen de proloog gespeeld? Kon het je niet pakken?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik hoor erg veel wisselende verhalen over Greedfall. Er zit blijkbaar veel repetitie in de monsters en omgevingen. Combat is aardig. Quests zijn dan wel weer leuk geschreven. Een titel met sterke kwaliteiten, maar ook sterke valkuilen. Ik lees in de Steam reviews vaak terug dat Greedfall veel "potentie" als RPG heeft.

    [​IMG]


    Midden augustus komt Pathfinder Kingmaker: Definitive Edition ook naar de consoles. De PC krijgt tevens deze upgrade. Wanneer je nog op zoek bent naar een klassiek party-based RPG, turnbased of realtime met pauze (in deze game kan beiden), dan is dit een sterke kanshebber. Spelsysteem heeft veel raakvlakken met AD&D, dus haal die lawful good paladin of true neutral ranger maar vast uit de kast. Veel lastige gevechten, quests met consequenties, statistieken + loot + party management en zelfs een koninkrijk om te regeren. Voor de fans van Pillars of Eternity of Divinity 2. :)
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2020
    BigSyke vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Toen besloot ik Witcher 3 helemaal kapot te spelen. :+

    Game is zeker wel goed... alleen niet voor een groot publiek denk ik. Verhaal zit gewoon goed in elkaar en de voice acting is prima, lippen zijn kut, maar combat en gameplay voelt prima. Volgens mij wel redelijk wat patchwork geweest en kan dus nog zijn dat er nog issues voorkomen. 30 euro is die zeker wel waard.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hij is gratis met Ps Now. Dus wellicht toch proberen dan.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Doelde ook voor permanent bezit. Weet niet hoe dat bij Playstation gaat.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Net zoals met gamepass, zo lang je dat abonnement hebt kan je hem spelen.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Godver de servers van Fall Guys lagen er gisteravond al uit :D
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik hoor veel goede dingen over Fall Guys. Toch maar eens downloaden via PS+. :)
     

Deel Deze Pagina