welke xbox game gaat het best verkopen in japan?

Discussie in 'Algemeen' gestart door scaredchicken1, 13 apr 2003.

  1. Sudekic nude Fable en true fantasy live online waorde de japen games .
     
  2. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Turnbased RPG zal het goed doen en geen instant actio rpg.
     
  3. NeoAllstar

    NeoAllstar This Is A War!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Fable best wel eens goed kan worden ontvangen daaro... maar ja veel spellen van buiten japan doen het daar toch niet al te goed
     
  4. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze maar lekker hun eigen rpgs spelen op die o zo geweldige ps2's van ze. Dat ze niet verder dan hun eigen land willen kijken moeten ze zelf weten, maar ze weten niet wat ze missen.....
     
  5. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    off-topic

    ik ben half Ier:mad:
     
  6. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan ben je half raar en jalf normaal
     
  7. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan ben je half raar en half normaal
     
  8. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Sudeki de jappen wel zal intereseren, maar ik vind het ook niet zo slim van microsoft dat ze bijna geen reclame maken.
    op tv heb ik maar 5 keer ofzo een reclame over de xbox gezien.
    en (bijna) elke keer als ik een dvd of video huur zie ik wel reclame (voorfilmjes) van wel een stuk of 3-4 games voor de playstation.
    Dus als Microsoft Japan wilt aanpakken moeten ze denk ik veel reclame maken
    En ik denk ook dat veel jappen nog wel xboxlive zullen gaan aanschaffen, want zowat elke keer als ik een multiplayer game speel (niet op de xbox) zijn er wel een paar jappen of chinezen in de game dus ik denk dat ze mp wel mooi vinden.
    Maarjah dan komt sony weer met network gaming...zucht...
     
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    [On Topic]

    Misschien moeten ze het eens een keer gaan proberen met van die echt typische Japanse games. Op de PS2 heb je daar van die dating games en games waarbij je alleen maar een trein moet besturen e.d. En die verkopen daar echt waanzinnig goed. Nu zie ik Microsoft dit alleen niet gaan doen en als je daar dan ook nog eens de console cijfers erbij neemt, vraag ik me echt af waarom ze er zelfs nog de moeite voor zouden doen om te willen doorbreken in Japan. Laten ze zich maar lekker concentreren op de Amerika en Europa.

    [Off Topic]

    Waar maak je je toch iedere keer zo druk om als het om Japan gaat? Hier loop je ze te bashen en in die thread over de hardwaresales in Japan ook al. Alleen maar omdat ze liever op de PS2 spelen?

    Newsflash: Dit is wereldwijd zo, dus doe aub niet zo fanboy achtig.

    En andere members zonder enige goeie reden beledigen is al helemaal belachelijk.

    p.s. En leer eens keer om de Edit knop te gebruiken ipv iedere keer weer een nieuwe post aan te maken. Je vind deze rechtonderin je post.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2003
  10. Helix

    Helix Hippie Killer

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat True Fantasy Live Online het er goed gaat doen en er ook Xbox Live een boost zal gaan geven...en Sudeki wordt er ook cker een succes
     
  11. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    DOAX2 mischien
     
  12. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat daar ga je voor boeten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad:


    off-topic
     
  13. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wil niet weten hoeveel bugs er toen nog inzaten bij FFXI, en hoe moeilijk het was om uberhaubt online te komen.

    True Fantasy Live online wordt wel een hit in Japan, voor derest nog geen echt Japanse titel tegen gekomen. Misschien Dino Crisis3 of N.U.D.E...:cool: Sudeki denk ik niet en Fable al helemaal niet.

    En Bram whatever: doe niet zo zielig en verpest deze thread niet. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2003
  14. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik werd gewoon zeer kwaad.



    maar ik denk zelf dat tflo het goed gaat omdat:

    het een japanse developer is.

    het een rpg is en meer niet denk ik.
     
  15. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Die japannertjes kopen alleen maar PS2 man :p
     
  16. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    volledig waar, maar heeft niet iederen daar al een ps2?

    Ik denk dat ze zelf niet kijken naar de games op xbox.
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben bang dat geen enkel spel het goed gaat doen in Japan, omdat de xbox er niet populair. En ik denk niet dat een spel zoals True Fantasy Live Online zulke grote veranderingen gaat brengen. Misschien effe een piekje in de xboxverkoop, maar maar een fractie van de ps2 en gamecube verkopen. Want laat ik dit effe duidelijk maken. Jappaners preferen hun eigen spullen boven westerse spullen. En de xbox is as westers as can be.
     
  18. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Precies. En vergeet niet dat daar in vergelijking met Europa en Amerika veel en veel meer games uit komen op met name de PS2. Ze hebben gewoonweg geen behoefte aan een derde console.
     
  19. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    in japan noemen ze een XBOX een bijzet tafel dus dat gaat hem niet worden dus het is en blijft daaar de Playstation en de GameCube allowel ik die zwaar bagger vind
     
  20. shumi

    shumi Guest

    Ach japan, wat boeit ons het nou wat daar uitkomt. Mij boeit het echt niet, en al zou de xbox nog geen 4 exemplaren in japan verkopen? Jammer dan! Worden wij echt niet slechter van hoor, want wie zit er nou te wachten op spellen als NUDE en TFLO als je er toch per maand voor moet betalen?
     

Deel Deze Pagina