1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    wat blijft die ps5 toch tyfuslelijk jongens anders had ik er meteen al 5 gepreordered
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Check out the disturbing new trailer for WW2 set gothic horror game Martha Is Dead.

    LKA is an Italian studio that previously released the uncomfortable adventure of The Town of Light and earned "very positive" reviews on Steam. Now the team has announced the next project - the psychological thriller Martha is Dead.

    The scene is the Italian region of Tuscany in 1944. World War II is not over yet. The main character discovers that her twin sister has drowned, and now must cope with the piercing injury of the loss. It turns out that mysterious folklore and incredible nightmares of war are involved in brutal death, which are approaching the protagonist.

    According to the authors, Martha is Dead is a gloomy thriller where notes of disturbing sleep are mixed with history, superstition and psychological stress. Publisher Wired Productions adds that the game is built on Unreal Engine 4, aims at photorealism and will support full ray tracing in real time.






     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    “We will launch this year — that will happen.”

    Eric Lempel, het hoofd van de marketingafdeling bij Sony, heeft aangegeven dat de PlayStation 5 gewoon dit jaar zal verschijnen. In een ideale wereld zou de console volgens hem al bij diverse evenementen hebben gestaan, maar dit is helaas niet mogelijk door de huidige pandemie. Dit zorgt er gelukkig niet voor dat de console uitgesteld zal worden.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Leuk en aardig maar wanneer kondigen ze de prijs eens aan van dat ding 8)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hype wordt bij mij met de dag wel minder voor dat ding. Gezien het lelijke design en m'n PC die het nog uitstekend doet moet ik me toch nog eens bedenken of ik hem meteen ga halen.
     
  6. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je vult straks je gegevens in bij de winkel, neemt de console mee naar huis en krijgt enige tijd later per e-mail de uiteindelijke nota met het definitieve bedrag.
     
    Reckuuza, lwn, Alexknl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Nee joh, wordt gewoon een abonnementje. Lease console.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    We hebben een weekendje geboekt op vakantiepark. Afhankelijk van het huisje zit er ps3 of ps4 bij. De spelletjes kun je huren in de winkel :p. Je kunt waarschijnlijk bij de 2e hands bak van GM ze goedkoper kopen!

    Maarja ik hoef die hele Ps3 of 4 niet dst weekend, maar stond ervan te kijken dat games nog verhuurd worden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Laat staan dat iemand nog PS3 games huurt? Ga dan gelijk voor de PS2. ;)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416



    18 September kan voor mij niet snel genoeg komen. Kick ass game, kick ass graphics.
     
  12. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Waarom lijkt het hele internet zo gefixeerd op de prijs? Het lijkt haast of Sony daarom de prijs niet publiceert :+

    Ik heb de release-prijzen even op een rijtje gezet:

    Playstation: 799 Gulden (363 Euro)
    Playstation 2: 1149 Gulden (521 Euro)
    Playstation 3: 499 Euro [20GB] - 599 Euro [60GB]
    Playstation 4: 399 Euro

    Geen pijl op de trekken dus :cmS:
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Precies. En die console komt heus wel uit, daar hoeft niemand zich druk om te maken. Wat de prijs ook is, die ps5 komt vroeg of laat mijn kamer wel binnen.

    De Ps4 was trouwens relatief goedkoop zeg.
     
    lwn vindt dit leuk.
  14. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Simpel toch. In de tijd van guldens zagen we een verhoging, in de tijd van Euro's een verlaging. Console zal dus 299 Euro gaan kosten.
     
    lwn en Jorrie vinden dit leuk.
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ze kunnen tegenwoordig op zoveel andere manieren geld verdienen met abonnementen, microtransactions en duurdere games, zeker voor de Digital Only edition, dat ik denk dat die prijs van de PS5 echt wel mee gaat vallen. Zoveel mogelijk consoles bij mensen in huis krijgen voor een aantrekkelijke prijs staat waarschijnlijk op nummer 1. Dat verlies goed maken komt naderhand wel. Maar goed, wellicht heeft corona toch enige invloed gehad en ervoor gezorgd dat ze de prijzen wat hoger moeten zetten dan ze eigenlijk in eerste instantie gewild hadden.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Het is aannemelijk dat Corona invloed heeft op de productie en logistiek van een wereldwijde game console release.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    400 zonder disc
    500 met disc

    Klaar
     
    Tim, Zifnap en Alexknl vinden dit leuk.
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gratis af te halen bij de Wibra.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina