1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project CARS 3

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 3 jun 2020.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik zou wel een game als de orginele Testdrive willen zien met de technologie zoals Microsoft Flight Simulator die gebruikt om een omgeving realistisch weer te geven. Zou de eerste blindelings kopen met deze aanpassingen. Dit is de zoveelste Codemaster game die ik links ga laten liggen. Weet niet wat die studio/uitgever zich bezield maar veel goeds vind ik het niet.
     
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Als dit niet straight-up arcade is dan weet ik het ook niet meer hoor.

    Arcade:
    PGR, Rallisport, NFS, Forza Horizon

    Sim-cade:
    Forza Motorsport, GT, F1 reeks

    Sim:
    iRacing, Assetto, Automobilsta etc
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Maar hoe groot is de markt voor sim games op een console? Naar mijn idee is dit altijd nog vrij niche dus als je een goede (semi)arcade game maakt lijkt mij de kans nog steeds vrij groot dat je beter verkoopt ondanks de concurrentie
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Er komt wel een nieuwe TDU aan, maar gemaakt door de maker van de WRC reeks, die langzaam aan goed begint te worden. Heb mijn twijfels maar wie weet wordt het wat

    Leuk feitje: MS Flight Sim is gemaakt door Asobo, een developer die ooit een serieuze Dakar achtige game aan het bouwen was met een gigantische open wereld, in 2005:




    Die game werd later rebranded als FUEL, een arcade post apocalyptische racer. Alles wat mij vet leek aan die game was weg, op de gigantische open wereld na, want die was indrukwekkend voor die tijd.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Kan het ook zijn dat de rechten van PC3 bij namco liggen en dat de game afgeraffeld wordt zodat ze aan hun contract verplichting hebben voldaan richting namco en nu hun handen vrij krijgen om een nieuwe ip te ontwikkelen voor Codemasters? Dat is de enige logische reden die ik kan bedenken om deze titel in deze staat uit te brengen.
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    hmm klinkt best plausibel eigenlijk. Maar goed, zelfs als dat zo is ziet het er als nog erg slecht uit dat het wel als echte sim wordt aangekondigd.
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik denk dat ze de (enorme) Forza-vijver een stuk aantrekkelijker vonden klanten uit te vissen dan de (compactere) Simrace-vijver.

    Vul deze classic maar in:
    De baas: Jongens, PC3 moet echt meer verkopen dan PC2
    Poppetje 1: Iets met vuurwerk als je over de finish komt, en bonussen als je perfecte bochten maakt of heel strak drift!
    Poppetje 2: Richt je op de controller-gebruiker, niemand rijdt met stuur
    Poppetje 3: We gaan aan de slag met de feedback op PC2, scherpen het handling-model aan, duiken in e-sports, en gaan onze tracks en (weer)physics op nog hoger plan trekken. Hiermee hebben we een geweldige niche in handen voor consoles en trekken we ook een hoop spelers voor PC. Zie hoe goed simracers het doen de laatste tijd.


    [​IMG]

    Dus.. Dat ze de rekensom hebben gemaakt dat ze zonder al te veel investering van tijd en geld 5-10% uit de Forza-vijver kunnen vissen, en dat dat meer oplevert dan met veel investering van tijd en geld een echte upgrade op PC2 te ontwikkelen waarmee je 60-70% uit de kleine simrace-vijver vist.

    Maar dan is inderdaad wel een beetje gek dat je het in de markt zet als sim... Dan kan echter weer hiermee te maken hebben:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2020
    Zifnap en hillss vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    "Who is this game for?"
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2020
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Het voelt wat meer arcade achtig, maar of dat een bad thing is.....

    Het hele sim gedoe vind ik wel vet, maar uiteindelijk zijn sims ook gewoon games.
    (had pitstops en banden wissels nog wel in de game willen hebben)

    Maar uiteindelijk draait het toch om het racen, en dat doet de game best goed, schijnt voor de pad players echt stukken verbetert te zijn.
    Ik heb een t300 en na een avondje spelen heeft het wel wat van grid weg, maar is toch iets anders.

    in singleplayer (career) moet je betalen voor je auto's, maar in andere modi kun je gewoon alles kiezen.

    Ik heb deel 1 meer dan 500 uur gespeeld, deel 2 raakte mij niet, heb niks met rallycross en volgens mij nog geen 50 uur gespeeld.
    geen idee hoe lang deze leuk blijft, maar ik vind hem zeker niet slecht.

    Ben je een simmer, denk niet dat je deze dan leuk vind, mist toch wat opties.
    Wil je een uitgebreide racer dan kan dit best je ding zijn :eek:
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De AI ziet er niet best uit imho. Op de rechte stuk lijken identieke auto's bij je weg te rijden alsof ze 100pk meer hebben, en in de bochten gaan ze juist weer overdreven langzaam.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Een Nissan GTR met een handbak? :)
     
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    De auto waar je over klaagt (tenminste, ik neem aan dat je klaagt over de GTR waar Jimmy B in rijdt?) is alleen maar geleverd met een handbak.
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Mee eens,.. de fokkers drukken je zo van de baan..
    Heb nog niet met instellingen geprobeerd om ze minder agressief te krijgen :)
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nee, een Nissan GTR heb ik het over, dat is een automaat altijd.
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    mEt niSsaN GtR beDOel iK nisSAn GTr eN nIeT NiSsaN SkyLine r34 gTR

    [​IMG]
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Waarmee denk ik dus wordt gedoeld op de opvolger van de R34?

    Is dat inderdaad niet toch gewoon een auto met een (voor die tijd) hele snel dual clutch automaat?


     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Wat jij wilt jongen, hoef je nog niet zo popiejopie te reageren.
     
    ageQned en WorkingTitle vinden dit leuk.
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Haha hoezo wat ik wil?

    @B Tender plaatst een filmpje waarin Broadbent de hele tijd in een Nissan GTR rijdt (R34). Vervolgens reageer jij eronder dat het geluid kut is en dat het lijkt alsof de koppeling wordt ingetrapt 'bij de GTR'.

    Ik zeg vervolgens dat dat normaal is, want handbak.

    Krijg daarna te horen dat een Nissan GTR altijd een automaat heeft.

    Is gewoon niet waar, tenzij je vast hangt in dat puristen-geneuzel dat een Nissan GTR dat nieuwe hok is en dat je de oudere GTR's 'Skylines' moet noemen.
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Niet zo zeuren vent, al langer merk ik dat je nogal betweterig overkomt op leden hier. Verder ga ik hier ook geen woorden meer aan vuil maken.
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik refereer naar de Skylines in beginsel MET nummer, dus GT-R34, zodat duidelijk is naar welke generatie je refereert. Skyline en GT-R zijn immers vrij generiek. GT-R zonder nummeraanduiding is wat mij betreft gewoon de laatste, de '35', en zeker niet de 34, omdat Nissan die zelf ook geen nummer meegaf. Weinig met wel niet skyline purist/nerd te maken, gewoon stukje spraakverwarring voorkomen.

    Broadbent rijdt in 't echt (sinds kort) in een GT-R (35), denk dat daar de verwarring ontstond..

    Iedereen heeft gelijk <3 kusjes
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2020

Deel Deze Pagina