Ik denk dat ze de (enorme) Forza-vijver een stuk aantrekkelijker vonden klanten uit te vissen dan de (compactere) Simrace-vijver.
Vul deze classic maar in:
De baas: Jongens, PC3 moet echt meer verkopen dan PC2
Poppetje 1: Iets met vuurwerk als je over de finish komt, en bonussen als je perfecte bochten maakt of heel strak drift!
Poppetje 2: Richt je op de controller-gebruiker, niemand rijdt met stuur
Poppetje 3: We gaan aan de slag met de feedback op PC2, scherpen het handling-model aan, duiken in e-sports, en gaan onze tracks en (weer)physics op nog hoger plan trekken. Hiermee hebben we een geweldige niche in handen voor consoles en trekken we ook een hoop spelers voor PC. Zie hoe goed simracers het doen de laatste tijd.
Dus.. Dat ze de rekensom hebben gemaakt dat ze zonder al te veel investering van tijd en geld 5-10% uit de Forza-vijver kunnen vissen, en dat dat meer oplevert dan met veel investering van tijd en geld een echte upgrade op PC2 te ontwikkelen waarmee je 60-70% uit de kleine simrace-vijver vist.
Maar dan is inderdaad wel een beetje gek dat je het in de markt zet als sim... Dan kan echter weer hiermee te maken hebben:
Laatst bewerkt: 25 aug 2020
Zifnap en hillss vinden dit leuk.