1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project CARS 3

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 3 jun 2020.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ehm, hij heeft in het echt een R32 GTR, en dat is ook de auto die hij in die video bestuurde. :D
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat is toch een R34 en geen R32, zie 9.15??



    En tegenwoordig heeft hij dus ook eeem GTR35, naast de 32 die hij idd al bezat, zal 't effe opzoeken :) zaken gaan goed in huize broadbent.

    Edit: gevonden
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Jonge waarom leeft die knul nog in een hut als ie dit koopt
     
    RemcoM, Jimmy J. en B Tender vinden dit leuk.
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zodat hij dit kan kopen!



    Conclusie. Jimmy reed in het echt of in de game in een Nissan, iets met een G en een T en wel of niet een nummertje, en een Nissan heeft een versnellingsbak.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Conclusie. Skip PC3
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    correctie;
    mensen die denken een sim te kopen, skip
    mensen die gewoon lekker willen racen, prima buy
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik val in de tweede categorie maar ook dan is het toch niet echt een topper?
     
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Van wat ik ervan gezien heb lijkt het mij als (sim)racer ook geen leuke goede titel.
     
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind hem best lekker rijden,.. en tegenwoordig toch meer vd singleplayer.
    Ik had niks met de rallycross uit deel 2, en vermaak me prima met deze in singleplayer,...

    Snap alle negativiteit wel, maar ik ben ook een van de weinigen die de laatste Grid wel kan waarderen :eek::rolleyes:
     
    ageQned vindt dit leuk.
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Eigenlijk kijk ik al tijden uit naar een fijne nieuwe racing titel, mag simcade zijn want mijn voorkeur gaan uit naar gamen met een controller...
    Maar wat doen al die nieuwe titels nou eigenlijk beter dan voorgaande titels? Volgens mij weinig tot niets. In veel opzichten gaat de kwaliteit zelfs achteruit.

    Misschien is GRID 2019 (ultimate edition voor zacht prijsje) momenteel zelfs toch nog de beste keuze??
    Of zou ik toch maar eens F1 2020 proberen?

    MotoGP 20 heeft mij dit jaar wel echt aangenaam verrast, maar ondertussen die game 100% uitgespeeld en toch weer meer zin in auto's, want cockpit-view. :cool:

    ..het wachten op een nieuwe Forza of Gran Turismo lijkt nog een eeuwigheid te duren helaas.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    F1 2020 is zeker een aanrader, speelt ook lekker met controller.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  12. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Grid is toch nog wel wat meer arcade dan PC3 hoor,... maar Grid is wel vaak in de aanbieding,.. rijd heerlijk!!
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Grid is best prima. Wel erg arcade, maar ook spectaculair.

    F1 2020, Tja, als je F1 2017, 18 of 19 hebt kan je net zo goed deze laten liggen. Het build your own team is tof. Maar dat is het in mijn ogen ook. Ik kwam al vrij snel een AI probleem tegen die al in 2017 zat. AI die blauwe vlaggen totaal negeerde, bij mijn inhaal actie mij van de baan beukt waarna ik vervolgens ook een straf krijg. En toen was ik meteen al weer klaar met dit spel. Typisch moderne Codemasters, niets fiksen en maar titels eruit blijven pompen. Mocht je game pass hebben dan kan je 2019(?) proberen.

    Wat betreft Project Cars 3. Zelf heb ik deze nog niet gespeeld, maar ik ben niet onder indruk van wat ik zie. Project Cars 2 is nu in de aanbieding (en was ook enige tijd geleden een Gold titel) en is prima te spelen met een controller.
    Ik heb de settings van de Youtuber SuperGT (voornamelijk sim rijder) overgenomen en een beetje naar mijn smaak getweaked en het werkt prima.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    First reported by GI.biz and corroborated by Insider Gaming sources, it's been revealed that EA will be dropping the Project CARS franchise.

    EA has said in an internal email that all employees working on Project CARS will be moved into "suitable roles" where ever they can.

    The Project CARS franchise was acquired by Codemasters in 2019, of which Slightly Mad Studios employed around 150 staff.

    Project CARS 3, released in 2020 sold 86% less than Project CARS 2 according to its UK sales.

    Insider Gaming understands that there are currently several racing games in development at Codemasters, including the annual F1 titles and WRC 23. It's understood that the DiRT series has also been internally canceled.

    https://insider-gaming.com/project-cars-cancelled/
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    leuk spel
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Niet geheel verrassend, gezien de reactie op Project Cars 3, en sowieso gezien EA.
    PC3 schijnt verder een prima game te zijn qua gameplay, alleen de fanboys waren boos omdat het minder realistisch was dan PC1 en PC2. Waarschijnlijk hadden ze de game gewoon niet Project Cars moeten noemen, maar gewoon iets nieuws. Dan had je dat hele gezeik nooit gehad.

    Zelf de game nooit gekocht, want DLC, dus wacht dan sowieso op een Complete Edition.
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Is dit met Bliksem Mcqueen
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    PC3 was een complete flop man. Ze hadden gewoon PC2 geCTRL+C'd / CTRL+V'd, de gameplay veranderd in arcade en alle functies eruit gemikt. Die circuits waren gewoon nog van PC2 maar dan met een blokkade voor de pitstraat (omdat pitstops niet meer werkte). Bandenmodel eruit. Setups eruit. Opnieuw proberen te cashen. Fucking Codemasters weer man.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dood aan zo'n hele studio ook dan hoor. Wat ben je dan ook aan het doen als dev? Alleen maar stront aan het produceren. "Oh ik heb nou toch iets kuts gemaakt, dat gaat vast goed verkopen". Waarom lijkt het alsof zo weinig hedendaagse devs zelf nooit gegamed hebben?
     

Deel Deze Pagina