Playstation toch ook niet echt. Sowieso zijn launchgames eigenlijk altijd ruk. Killzone was ook zo’n toppertje met de ps4 destijds.
Play Anywhere - Boeit me niet. Ik wil gewoon voor m'n eigen TV gamen met Xbox klaar. Games die ik wil spelen op PC haal ik toch wel op Steam. De controller - Geen idee hoe die is, maar niet een reden voor mij om over te stappen. Al is een fijne controller altijd nice natuurlijk. Ziekste beeld (One X) - Hoe is dit vergeleken t.o.v. de nieuwe Playstation? Daarbij heb ik nog geen full 4K tv dus maakt voor mij niet uit denk ik? Alle vrienden die ook Xbox hebben - Welgeteld 0, iedereen in mijn kring speelt Playstation Game Pass - Leuke en goede toevoeging, maar niet genoeg om me over te halen om de exclusives van Playstation links te laten liggen.
Heb de Series X al gereserveerd bij Mediamarkt Ekkersrijt. Sta als tweede op de lijst, dus ben wel verzekerd van exemplaar. Moest € 50,- aanbetalen.
Ja maar ik wacht niet om de prijs. Vind tot nu toe qua games het aanbod niet zo dat ik zeg van moet er meteen 1 hebben bij de launch.
PS4 launch was idd ruk. Heb me nog het meest vermaakt met Indiegame Contrast. Uiteindelijk erg blij toen inFamous SS uitkwam. Dat was dé game die het zou gaan doen. Bleek die ook ruk. Of watch dacht je van The Order 1886; €60 digitaal gekocht in de PS Store. Om 00:00 game opgestart. Ik blij met mijn red bull en mijn cheap ass diepvries pizza die ik in de aanbieding had gekocht... Om 06:00 had ik het spel alweer uitgespeeld. En ook ruk Gelukkig ging het daarna wel gewoon de goede kant op. Als Ratchet en Spidey day one zijn, komt het wel goed man. Vermaak me dit najaar sowieso wel met andere titels.
Het scheelt voor mij ook dat ik de oude PS4 nog heb, zit nu games nog in 1080p te spelen maar dat wordt dat automatisch geüpgrade naar ten minste de Pro variant, wat ook alweer wat scheelt
Same. Heb ook een backlog die ik dan straks meteen mooi in betere kwaliteit op ps5 kan spelen, zoals Horizon Zero Dawn, God of War, etc.
Prop er binnenkort een Ryzen 3100, nieuw moederbord en 16GB ram in voor 200 euro en dan kan ik weer een generatie mee . Over een paar jaar kan ik er eventueel nog een andere videokaart of andere processor in prikken.
Disc versie. Puur voor verkoop uitgespeelde singleplayers, echter games met grote replayvalue (vaak multiplayers) schaf ik wel altijd digitaal aan. Bij eventuele PSN sales wil ik ook nog wel eens een singleplayer digitaal halen.
Ok uhhh wtf... Gamemania belde net, ik had sowieso al een aanbetaling gedaan van 50 euro vorig jaar. Of ik even binnen een maand het volledige bedrag wil betalen want anders vervalt de pre-order....