1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cloud: alleen bepaalde games te spelen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonya, 18 sep 2020.

  1. Sonya

    Sonya New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    1
    Hi,

    Ik vraag me af of in de Cloud/mobiel alleen bepaalde games te spelen zijn of ook al je aangekochte games?

    Ik bezit Fallout 4 en hoopte die op mijn mobiel te kunnen spelen.

    Grt Sonya
     
  2. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
  3. Sonya

    Sonya New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt Iwn.

    Dat is ook het enige wat ík kan vinden.
    De info is nogal summier o_O.

    Sonya
     
  4. WhiteFog NL

    WhiteFog NL Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoi Sonya,

    Ik maak zelf gebruik van xcloud en je kan alleen de games spelen die daar in aangeboden worden. Helaas zit alleen Fallout 76 er tussen en niet 4.

    Mvgr
     
  5. Sonya

    Sonya New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt, daar was ik al bang voor.
    Speel jij overigens op 2.4 of 5 Ghz?

    Heb de cloud alleen maar 1x even met een random game geprobeerd, maar haperde een beetje. Kom mn modem niet meer in dus kan hem niet op 5 Ghz zetten en resetten wil ik niet.
    Gewoon even nieuwsgierig naar of iemand ook goed op 2.4 Ghz kan gamen.

    Gr. Sonya
     
  6. WhiteFog NL

    WhiteFog NL Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn modem staat op dual, 2.4 en 5 Ghz. Helaas kan ik die niet alleen op 5 Ghz zetten want dan werken andere apparaten niet meer met de WiFi. Je kan prima spelen op 2.4Ghz, als ik op de wifi klik binnen Gamepass dan maak ik gebruik van 2.4Ghz. (Werkt beter op 5Ghz melding) Mijn ervaring is dat het over het algemeen goed werkt maar af en toe bij sommige games dat het af en toe een beetje hapert maar dat is minimaal. Ik maak gebruik van de Razer kishi controller en dat werkt stukken stabieler dan de ps4 controller. Ik denk dat Microsoft nog wat hoort te tweaken op de achtergrond of meer capaciteit hoort in te stellen voor xCloud. Daarom is het nog ik Beta maar ben er over het algemeen tevreden over en het loopt soepen op de telefoon.

    Mvgr
     
  7. Sonya

    Sonya New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor je bericht.
    Mijn telefoon past helaas niet in de Kishi, wel als je de "bumpers" eraf haalt en met wat geprop, maar daar was ik niet zo enthousiast over. Heb nu gewoon een clip/houder die ik op de xbox-controller klik.
    Ach ja, het is nog beta en het zal allemaal wel verbeteren:).

    Gr. Sonya
     

Deel Deze Pagina