1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Sowieso al een middelmatige game en daar blijf ik bij. I have spoken.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Trailers zagen er veel mooier uit.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat is dat 2k games toch een klote bedrijf geworden zeg. Games bij release niet af of bugs of werkt niet online.

    En dan die support pff.

    Je stuurt een vraag klacht dat de game online niet werkt. Dat hij bij searching naar player gewoon niks meer doet.

    Krijg je als antwoord: je moet een online abbo hebben op je console.

    Dus terug sturen ja duhh dat heb ik en snap ik zelf ook nog wel.

    Krijg je terug waarschijnlijk is je internet connectie dan niet goed. Zoek het in je router.

    Ja hallo alle games werken online alleen die games van jullie niet.

    Antwoord: je kan het beste de cache van je console even legen. Dan moet het werken.

    Nou heb het gedaan, maar werkt nog niet, maar ja dat wist ik ook al toen ik jullie antwoord las. En hoe lossen jullie het nu op? Er zijn vele gamers te vinden die dezelfde problemen hebben.

    Antwoord we kunnen niks zonder screenshots. Zou je screenshot willen maken vam het titel scherm en van waar het zoeken maar spelers niet verder wil.

    Nou ik maar doen en met de vraag waarom van het titel scherm.

    Antwoord: we sturen u probleem door naar de ontwikkelaar. U krijgt binnen 10 dagen antwoord.

    Pfff
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nee, Cyris was zeker geen middelmatige game. Crysis 2007 was zelfs baanbrekend op een aantal vlakken, naast dat het ook "gewoon" een leuk spel was. Alleen was Crysis hardware technisch erg veeleisend (en waarschijnlijk ook niet zo goed geoptimaliseerd), wat tot een meme en een cult following heeft gezorgd.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2020
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    [​IMG]
    Overigens zou ik ook gek worden. Ooit maakten ze echt goede games en gaven ze goede uit. =(
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732

    Ja ben zo dom geweest laatste tijd 3 van hun games te kopen.

    En alle 3 niet tevreden over. Dacht pgatour 2k21 lekker op de Switch als ik is onderweg ben of wat dan ook lekker relaxed golven. Maar nee hoor allways online. Wtf het is een golf game.

    Nou NBA2k21 maar helemaal over te zwijgen dat is bijna in alle opzichten een ramp.

    En nu dus wwe2k battleground werkt het gehele online gedeelte gewoon niet.
     
    Servantes en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ritueel verbranden dan maar. 8)

    @Zifnap : Meningen verschillen dit keer eens. Ik kon nooit lekker in de Crysis games komen. Heb het origineel wel als Xbox 360 variant, maar daar blijft het ook bij. Matig verhaal, actie wel ok, maar diepgang nope. Dan maar een game als Spiritfarer... wat een verrassing is dat. Koop eigenlijk geen shooters en sport games meer. Elk jaar hetzelfde gezeik. Zelfs Borderlands 3... tering wat een chaotische game is dat zeg. 8)
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wie speelt nu ook Crysis op de 360.... ;)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    True, maar sowieso zou ik hem nu niet weer willen spelen. Shooters boeien mij de laatste jaren steeds minder. Geef mij dan maar een goede RPG of een game als Spiritfarer. Een reden waarom ik ook hoop dat Cyberpunk goed is en Mack niet teveel zijn belletjes laat rinkelen. :+

    @ageQned : Heb PGA Tour 2K21 ook, special edition voor de Xbox One X. Had een gratis key, maar geen gekke dingen gezien in de game zelf nog. Ik speel dan ook eigenlijk nooit meer online. Sowieso vielen mij wel de micro transacties op, iets waar 2K echt heer en meester in is helaas. :mad:
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik speel ook niet online, maar je moet online wel verbonden wezen anders kan je niet eens de career spelen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Even een beetje overheen gelezen, maar ook dat probleem heb ik niet gehad met de Xbox One X versie van de game. Wat jij noemt is echt wel slecht, maar komt bijvoorbeeld ook deels voor bij COD waar je bij de laatste nieuwe game eerst bijna 200 gig mag downloaden, of in mijn geval zo'n 170 en vervolgens nog even een onnodig account aanmaken. En je weet nog niet eens direct zeker welke downloads je allemaal moet installeren om enkel en alleen de SP of MP te kunnen spelen.

    Sommige uitgevers zijn echt onmogelijk frustrerend geworden. Zie EA ook met Anthem. Hoor je nog van die game na de laatste updates? Neem dan een voorbeeld aan No Man's Sky. Komende week volgens mij weer een dikke update... van een game die al 4 jaar dikke support krijgt en waarbij je imo niet meer mag kijken naar de leugens en backlash van toen.

    Imo doet me dit ook meteen denken aan de Walk of Shame uit Game of Thrones. Zo jammer, want vroeger had je ook prima sport games en nu moet je echt een beetje zoeken om bij een aardige uit te komen. :)
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok dus op de Xbox One kan je de game gewoon spelen zonder internet?
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Nee. Denk dat yellow het probleem niet is tegengekomen omdat hij verbonden is met internet :+

    Liever niet. Een brakke game afleveren met honderd beloftes die niet zijn nagekomen lijkt me niks. Dat ze vervolgens over een aantal jaren tijd eindelijk in de buurt komen van waar ze gamers mee aan het hypen waren zijn geen goeie business practices maar is het minste wat ze konden doen om de klantervaring van opgelicht worden iets te herstellen. Dat er gamers zijn die de studio prijzen om deze route kan ik met mijn pet niet bij.
     
    Alexknl en Jorrie vinden dit leuk.
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Tsja ik was super hyped voor NMS maar na het eerste half uur heb ik hem weer teruggebracht naar de winkel. Het kan nu nog zo goed zijn, er blijft voor mij een nare smaak rondom dit spel hangen. Dat je bepaalde dingen patcht/toevoegt is ok, dat je het spel volledig opnieuw uitbrengt gaat me net even te ver.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Precies, dat aanprijzen van NMS is complete onzin, de maker van die game genereerde zoveel hype met klinkklare leugens om na de release een tijd niks van zich te laten horen. Nee, daar is zeker geen voorbeeld aan te nemen.
     
    Alexknl en Zifnap vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Gewoon slechte business, hoe je het ook bekijkt. Bij een ander product of dienstverlening zou dit ook niet worden geaccepteerd, maar helaas in de gaming wereld wel. Helaas zijn gamers zelf daar ten dele debet aan. Jonge (en oude) mensen die verslaafd zijn aan het fenomeen zelf maakt natuurlijk niet voor een kritisch publiek.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik blijf erbij dat ik bij NMS precies het product kreeg zoals ik het verwachttte en wat ze me hebben voorgehouden.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dan heb je niet goed opgelet.

    [​IMG]
     
    Alexknl, Yi-Long, Reckuuza en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Tja, wanneer je geen of lage verwachtingen hebt kun je natuurlijk ook nooit worden teleurgesteld. :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat was het bij mij dus ook. Had hetzelfde destijds met Deus Ex. Misschien dat ik daarom zo makkelijk vergeef... maar dat pik ik ook niet zo snel meer. :+
     

Deel Deze Pagina