Hoi! Ik zit ff bij DVD Crave te kijken, en daar hebben ze een speciale Rainbow Six 3 LIVE KIT??? Kijkhier maar eens..... Iemand een idee wat dit is? Ik wil namelijk wel graag die koptelefoon hebben om opdrachten te kunnen geven, maar hier in het kleine Kungsäter (Zweden en slechts 550 inwoners) duurt het nog wel ff voor we breedband krijgen....
Misschien een beetje een domme vraag, maar ik ben niet echt op de hoogte van ravenshield. Maar word het een soort socom ofzo? Dat je orders kan geven met je headset?
Stond in de preview op xbw, het was nog niet helemaal zeker maar je kon waarschijnlijk zelf gewoon orders geven aan je AI teamleden. Zal wel heel vetjes zijn. , maar moeten ffkes afwachten, tenzij het al lang twee breed bevestigd is
volgens mij moet je ff de wasa cracker voor je ogen weghalen Our Price: AUD$109.91, dat is 59 euro en geen 10 euro
Voor de duidelijkheid; Raven Shield is geen XBox titel! Dat is de subtitel van de PC versie, de Xbox versie is dermate anders dat deze gewoon Rainbow Six 3 heet. Ik neem aan dat het pakket Rainbow Six 3 + een Live abonnement bevat
Neom: Ik eet alleen maar Leksand knäckebröd!!! *) De tien euro waar ik het over had, is het VERSCHIL in prijs tussen een gewone Rainbow Six 3 en de Rainbow Six 3 Live kit. En dat betekent dus 10 euro voor alleen de Live kit, dát lijkt mij errug goedkoop. Het blijft me een raadsel, misschien dat ik maar eens kontakt moet opnemen met DVDCrave.....
mmmm, Leksand is ook erg lekker (ervaringsdeskundige) en ik zal de boterham met kaas voor me ogen weghalen
DvdCrave is van oorsprong Australisch (vandaar zo goedkoop) daar wordt in oktober Xbox Live gelanceerd en vandaar dat die prijzen gunstig zijn...
Had vandaag in i.toys krantje ook een losse headset zien staan voor 39 euro. Ze komen er dus toch. Alleen een beetje duur: 39 euro...
inderdaad 39 euro voor een headset! kan je beter een kitje kopen. Krijg je tenminste ook nog 2 demo's erbij van spellen.