Met teammates is het wel leuker, maar elke game is leuker met vrienden vind ik haha. Game blijft geweldig, speel nu echt al lang. Met wel andere games tussendoor.
Hey Hallo Ik ben opzoek naar Nederlandse spelers die net als ik Rocket league spelen voor de fun ipv om te ranken, gewoon gezellig online spelen en lol hebben. Of ik goed of slecht ben in het spel zou het niet weten, ik speel gewoon voor de fun.
Ik ben sinds een paar dagen weer helemaal verslaafd aan rl. In de jaren sinds sarpbc heb ik nooit ranked gespeeld. Nu silver 3 in standard. En merk als je dit wat vaker speelt je ook echt snel beter word. Ik begon elke game dat ik 3x de bal aanraakte. En nu word ik zelfs af en toe mvp. Help met goalkeeper zijn en scoor ook best redelijk. Mooie game!
Dit is sowieso wel een game die je moet blijven spelen. Enige manier om beter te worden. Ik doe het nu al een flinke tijd en zit op Champ 2. Helaas nog steeds niet Grand Champ maar we komen er wel!
Vanavond de nieuwe update en rank reset. Hopen dat we dit seizoen Champ 3 of wellicht Grand Champ kunnen aantikken. Wil toch wel een titel haha
Grote bump, maar ik heb de GC gehaald en sta nu ook in de top 100 van Xbox Dus even beetje showen haha. Sta nu wel weer iets lager als 57 geloof ik maar goed. Ben nu ook Champ 3 divisie 3 op 3v3 ( hierboven nog C2 ). Titel is binnen dit seizoen, erg blij mee!
Heb toevallig afgelopen weekend voor het eerst 10 potjes ranked gespeeld en heb nu dus ook een rating. Kwam binnen op Gold 2, dus wil ook van de mogelijkheid gebruik maken om een beetje te showen. Credits to: @ColdzeroNL & @Kimi NL.
Wij zoeken nog een paar teams van 3 om mee te doen met ons 9lives toernooi: https://www.9lives.be/forum/communi...r-toernooi-12-16-teams-van-3-nog-4-teams.html Je kan je nu nog snel inschrijven!
Ik heb dit in het verleden een beetje gespeeld. Lijkt tegenwoordig erg populair. Het is een cool spel ...