1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Samen met tienduizend andere games ja. En hoezo forever? Gewoon duur van je abbo.

    Beetje yellowniveau plaatje dit hoor pik.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Repetitie is een onderdeel van elke actie dus ook game. Maar in mijn vorige post benoem ik nog wel meer elementen waardoor de repetitie extra opvalt bij Avengers.
     
  4. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Bovendien niet vergeten dat voor het doel van dat filmpje (snel naar de eindbaas toe) de enemies al na 1 klap neergaan wat normaliter niet het geval is. Hierdoor lijkt de gameplay in het filmpje mogelijk saai en repetitief, maar door de hoge moeilijkheidsgraad van het daadwerkelijke spel is dat juist niet zo.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Klopt als een bus. Demons Souls Remake: Dit was "God mode" gameplay, puur om de grafische verschillen t.o.v. de PS3 versie te laten zien. Het verschil is verbluffend overigens vind ik zelf.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Blijkbaar verkoopt Hades goed. Supergiant Games huurt zelfs al acteurs in om de patchnotes voor te lezen. Take that Ubisoft! :D

    (De muziek in het begin mag wel wat zachter, anders heb je hier als blinde Hades gamer nog niets aan.)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Een miljoen keer al las ik. Erg indrukwekkend. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421







    Ahhh, wat jammer zeg. Had meer van deze titel verwacht...
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421





    Dit is al een stuk beter!
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ach, nu ik toch bezig ben...








    Je zou het misschien niet zeggen a.d.h.v. de eenvoudige beelden, maar sommige reviewers noemen dit de rally game van het jaar.
     
    fredfenster en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Tja, als er maar 2 rally games uitkomen dit jaar, dan is het.niet heel lastig om de beste te zijn natuurlijk ... (!)

    Maar goed, deze stond al een poosje op mijn radar, ziet er geweldig uit, in het top-down racing genre, en krijgt dus prima cijfers. Hopelijk op korte termijn naar consoles.
     
    Zifnap en Modder-Eter vinden dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat zeg je natuurlijk wel zo snel, maar het had ook een klote rally game kunnen zijn. Dan had je net zo goed twee klote games gehad dit jaar. ;)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Nouja, misschien ligt de lat wel zo laag bij rally games dat de rally game inderdaad alsnog een klote game is. :+
     
    Yi-Long en Zifnap vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik weet niet waarom, maar ik moet ineens keihard aan deze game denken. Misschien is het de muziek wel. 2021 Remake incoming...

     
    Pyoonexk en Yi-Long vinden dit leuk.
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    ..denk dat ik hem van het weekend koop en er gelijk eens goed voor ga zitten. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Tja, nu denk ik weer met weemoed terug aan Rock & Roll Racing ... met die geweldige soundtrack.
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    WRC9 heeft ook best goede cijfers gekregen. Toch een serie die bij ieder nieuw deel weer net iets beter is geworden. Aldus de reviews. Laatst deel 8 geloof ik 4 minuten gespeeld, en dat voelde verschrikkelijk aan. Ik hou het nog even bij Dirt Rally 2 GOTY denk ik ...
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hmm, ik begreep juist uit reviews dat WRC deel 8 en 9 weer veel op elkaar leken. Kan het mis hebben overigens...

    Vond jij niet Lonely Mountains: Downhill ook leuk? Art of Rally's eenvoud doet me erg aan die titel denken. Het geheel straalt een bepaalt "zen" gehalte uit, ondanks dat je soms erg nauwkeurig een parcours moet nemen.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Klopt, paar nieuwe locaties en weer wat verbeteringen op alle gebieden geloof ik. Ze blijven een beetje bouwen op wat ze al hebben, maar de reviews geven dan ook wel aan dat als je 8 al hebt, je deze niet perse hoeft te kopen, maar als je geen van de games hebt, dan is 9 de beste.

    Beetje zoals de F1 games denk ik. Ook ieder jaar minieme verbeteringen.


    Lonely Mountains; Downhill is zó goed btw. Een van de leukste indies deze gen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina