1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Na 20 seconden werd ik al moe van die guy.
     
  2. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Net de game uitgespeeld! Wauw wat een fantastisch spel, boeiend van begin tot eind!
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ben benieuwd wanneer deze een PS5 upgrade krijgt. Heb hier wel zin in!
     
  4. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Update: Ik was echt nog maar op de helft denk ik :lol:

    Veel langere campaign dan ik had gedacht, maar ben nog steeds niet helemaal klaar.

    Heb nu eindelijk de volledige series van flashbacks van Abby doorgespeeld en sta nu op het punt om met Abby de confrontatie aan te gaan met Ellie en co, oftewel ik haal de 'real time' verhaallijn nu weer in. Hoe de fuck gaat dit eindigen?? _O_

    Overall vind ik het tot nu toe echt een super verhaal. En wat ziet het er *prachtig* uit!
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Lekker zeg! Jaloers ook wel. Ik was ook allerlei scenarios aan het bedenken op dat punt.
     
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ja verassende spel!
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik denk dat ik hem ook maar ga halen en dan wel een recap van deel 1 bekijk. Kon na het bereiken van het winterse gedeelte van de game gewoon niet lekker meer in de game komen. Deel 2 lijkt aanzienlijk beter hier en daar. Is die toevallig in de aanbieding ergens digitaal??? Mijn PSN is Yellow13NL. :)
     
  8. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72

    Je mag die van mij wel overnemen? Deel 1 vond ik trouwens wel sterker hoor
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik heb liever digitaal. Dat zei ik ook in mijn vorige post. In ieder geval bedankt voor het aanbod.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nee je zei alleen of er digitaal een aanbieding was niet dat het persee digitaal moest zijn.:+
    En de winter sectie is geloof ik wel het einde van de game al dus ik zou gewoon even doorknallen.
     
    Yellow 13 en RaouLioo vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Misschien doe ik dat ook nog wel omdat deel 2 op moment niet in de aanbieding is als digitale download. En Playstation keys kopen gaat iets minder makkelijk dan op de Xbox. :+

    Overigens mijn standaard even teruggezet qua video uitvoer op de PS4 Pro. Werd echt knettergek van dat opstijgen van de console. We zijn niet op Schiphol. :mad: Overigens is dat een oud Playstation probleem. Meende dat 1 of meerdere consoles in de geschiedenis dat probleem ook al hadden. Standaard voor exclusives is hoog bij Sony, maar die voor de console zelf helaas niet zo hoog. =(
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik heb TLOU1 voor een tweede keer uitgespeeld zodat ik goed aan deel 2 kon beginnen. Wat ik zo leuk vond aan deel 1 was dat het eigenlijk 1 constante avontuur was zonder onderbrekingen.
    Ik ben nu aan deel 2 begonnen en het eerste wat mij opviel was de traagheid. In het begin stond mijn mond open van de mooie graphics en het filmische. Maar snel had ik het gevoel dat het filmische wat overdreven is in dit spel. Op een gegeven moment werd het irritant en wilde ik gewoon spelen. Sommige gameplay scenes zijn zo actievol, waarbij ik de adrenaline gewoon voel. Maar waarom denkt naughty dog dat ik midden in een spannend stuk ineens wil gaan zitten en dom gitaar zou willen spelen? Ik snap hun intentie wel, ze willen een soort van character binding creëren, maar voor mij komt dit totaal niet aan, terwijl ik echt wel van de verhaallijn ben. Spellen als heavy rain, detroit:bh, mgs etc vind ik geweldig.
    Ik dacht mijn gevoel klopt gewoon niet en ik ben naar metacritic gegaan om de scores te bekijken en ik zag dat de user scores negatief waren(voor mij was dit nieuw, want ik heb met opzet helemaal niks gevolgd van dit spel). Ik kan me daarin wel vinden tot nu toe. Het is een vet spel, dat wordt verpest door geforceerd filmisch te zijn.
    Ook zijn een aantal dingen wat makkelijker geworden. Zo vind ik het echt zonde dat je nu clickers ook makkelijk kan stealth killen. In deel 1 waren clickers echt geduchte tegenstanders en nu zijn ze gedegradeerd tot pussies. Hierdoor wordt het ook een kwestie van stealth killen waar je voorheen een strategie moest bedenken als er runners icm veel clickers in een ruimte waren.
    Zo dat wilde ik even kwijt. Ik ga uiteraard gewoon verder met dit spel, hopelijk wordt het beter.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Day is die sfeer die ze in die game willen neerzetten. Deel 1 had dat minder. Maar als je dat niet aanstaat kunnen die stukjes wel irri zijn.

    De game is gereviewbombed

    Omdat het te sjw zou zijn.

    Weet niet of dat is gecorrigeerd.
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben nieuwsgierig hoe ver ik ben met het spel. Ik heb net de pijl en boog gevonden... hoeveel procent zit ik ongeveer?
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Uhmm.. 40% maybe?
     
    Cyndris en Weggooi32 vinden dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Recent aan deze zoek je suf open lades en kastjes game begonnen die zichzelf veels te serieus neemt. Ben benieuwd hoe lang ik t volhou. Ik gok max 6 uur
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Is kut game. Zelden zo teleurgesteld geweest...
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wacht wel tot die gratis is op psn of anders ps5 remaster gratis op psn over 2 jaar.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Gratis? Grapjas :+
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ben er juist weer in aan het komen. Destijds door omstandigheden de game laten liggen ook al had ik zo'n 5 uurtjes gespeeld.
    En nu vind ik het echt keihard! De AI is echt gruwelijk, de spanning, de executies en de manieren waarop je te werk kan gaan is echt super vet. Voelt echt alsof ik op echte mensen aan het jagen ben wanneer je in die combat zit.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina