Vond het wel een vermakelijke ep, maar sommige dingen lagen er wel dik bovenop: Spoiler Die Armor was mij nog niet opgevallen, maar die pod wel. En dan is dit in eens een episode die zich na de 2e Death Star afspeelt. Fuck zeg, dat was even kut. Dacht honderden jaren voor de trilogie met een baby Yoda... de echte baby Yoda, maar in Manda is Yoda al dood. Waar de fuck gaat dit dan heen bro!?
Ja daar heb ik ook niet zoveel moeite mee. Naast Yoda kunnen er natuurlijk ook gewoon andere papis nog rondlopen van zelfde species.
Boba heeft toch een totale screentime van 5 minuten ofzo? Niet dat iemand 10 films heeft gemist ofzo.
Zit net even te kijken naar dat pakje maar alleen dat ding op zijn helm ziet er een beetje specifiek uit. De rest lijkt sterk op die pakken die de andere Mando's aanhadden in het eerste seizoen.
Ik snap sowieso niet waarom iedereen een stijve krijgt van Boba Fett. Sowieso, stijve krijgen van Star Wars. Ik vind Mando een veel interessanter karakter dan Boba, maar same geld voor de serie in vergelijking met de tweede en derde trilogie.
Baby Yoda is fucking nasty man. Eet gewoon alles. Kinderen, spinnen, alles. Heb ik nog iets gemist? Waren die piloten ook famous of zo? Die grote kikker niet in ieder geval. Dat weet ik bijna zeker.