[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Heb wel het idee dat deze specifieke reviewer de game erg... fijn vindt:

17x het woord fijn in een review!

Verder leuke review hoor Geeltje maar ik vind dat je het nou nergens over de game zelf hebt. Niemand boeit het dat je de ondertiteling groter kan zetten, of dat het grootste deel van je review over varen en lopen gaat. Dat is geen gameplay :p

Servantes, Alexknl, Yellow 13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Het woord fijn klinkt nu heel raar.

Maar ach, deze game haal ik misschien wel even als ietwat goedkoper is, Origin was best wel leuk.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is altijd al mijn valkuil geweest, dat ik in herhaling val. Bedankt voor de feedback, zal erop letten bij de volgende game die ik doe.

Als er nog vragen zijn over de game, dan hoor ik het graag en zal ik ze spoiler vrij proberen te beantwoorden. :)

Taab en Barbabravo vinden dit leuk.
  4. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ik heb wel een vraag. Omdat ik geen spoilers wil heb ik nagenoeg geen gameplay gekeken maar ik ben wel benieuwd hoe groot de wereld is. Niet zozeer qua oppervlakte, dat is me wel bekend, maar wat betreft hoeveel er is te doen in de wereld (missies, side-missies, activiteiten, exploren, verzamelobjecten etc.) vergeleken met bijvoorbeeld Odyssey of Origins (als je die hebt gespeeld)?

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Plunderen van tombes is weer terug, maar ook zogheten data spike puzzels, waarbij je in een soort animus glitch een puzzel moet oplossen. Het overvallen van nederzettingen, die ditmaal geplunderd blijven en niet echt weer resetten zoals in Odyssey, althans op de map niet. Je kunt hele toffe wereld events doen af en toe, de contracten zijn ook weer terug en zijn iets prettiger gedaan dan in Odyssey. Het vinden van extra ability's bijvoorbeeld is een nieuwigheidje en is ook leuk om te doen, Valhalla, RPG nieuwe stijl is zeg maar. Zoek je ability's maar, je krijgt ze niet. Dat geldt overigens niet voor de skillpoints, die in iets anders gestoken worden. Skillpoints krijg je nog wel, maar er is geen level meer, slechts power. Probeer overigens niet eigenwijs in de game te doen, dan krijg je klappen. Ook heb je weer een serie elite vijanden waarop je kan jagen en niet iedere vijand is gelijk te verslaan. Max power is volgens mij wel 380, maar daar gaat wel wat uren inzitten en hou je aan de grenzen van het levegebied is mijn advies. En je kan ook nog paddo's eten waardoor je een puzzel mag doen die erg geinig is. Dat was het zo ongeveer wel uit mijn hoofd.

Wel een pro tip: Niet alles opeten. :+

Barbabravo vindt dit leuk.
  6. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    @Yellow 13 nog een vraagje....je hebt hem op de one x gespeeld toch? Op YouTube zie ik veel screen tearing. Is dit ook jou ervaring?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Alleen een beetje in de menu's af en toe. Dat is op te lossen door weer naar de game te gaan en opnieuw het menu te kiezen en anders helpt het herladen van de game je wel.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Fijn voor je

Jorrie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik zie het, met alle nieuwe/oude members die zich weer hier laten zien. Misschien moeten we Ubi vragen vaker een goede AC uit te brengen.
    Ook fijn voor jou toch? Een tijdje gelden was je nog enthousiast over deze titel, dus ga jij ook voor Valhalla?

Review time:

Valhalla voelt als een culminatie aan van voorgaande ervaringen. Niet alleen verhaal technisch, maar ook als ik kijk naar de opbouw in de gameplay. Wel nog veel bugs, maar dat kan worden verholpen. De basis systemen zijn hier en de meesten (maar niet alles) zijn beter uitgewerkt dan ooit. Origins en Odyssey voelen aan als "tryouts", leidend tot Valhalla. En het moet gezegd worden: erg mooie wereld. Minder copy & paste en dat zie je direct.

EDIT: additionele opmerking van de reviewer van Downward Thrust: "Unlike Odyssey which was full of artificial (and frankly inflated) level requirements (probably to steer players towards buying boosters in the shop), Valhalla had no such roadblocks. I played mostly the main story, and gear hunted occasionally. So for the game to have a smooth curve all the way to the end without the need for grinding is very refreshing". Als dit waar is kan ik alleen maar zeggen: dankje hiervoor Ubi.

Laatst bewerkt: 9 nov 2020
    Reckuuza, Servantes en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ander leuk dingetje, spoiler vrij: Middeleeuwse rap battles. :D

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Twijfel nog, haal m mss wanneer prijs is gezakt.

Vibe en ost zijn top notch maar ik dig die AC gameplay niet meer (behalve wanneer stad only en klimmen)

Zifnap vindt dit leuk.
  12. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Klinkt goed allemaal. Ga er woensdag aan beginnen :) Ik denk gelijk maar op Hard aangezien dat in Origins/Odyssey ook wel de leukste ervaring opleverde imo

Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Fijne review pik, niks mis mee!

Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Complimentje van Ubisoft voor de goede review. I take that any day. :cool:

Reckuuza, Yerewn, Barbabravo en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Voor de review of voor het cijfer? :p
    Maar lekker gedaan

ik heb hem zojuist maar besteld. Benieuwd of die ouwe PS4 het nog een beetje aankan...

Laatst bewerkt: 10 nov 2020
  17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dit topic was gisteren vrij actief. Nu is de game uit en is het ineens stil. Iedereen aan het spelen?

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Welkom op het Xboxworld forum, Bigsyke. :+

Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Misschien hebben ze per ongeluk allemaal hun console ingesteld op energy-saving mode en erachter gekomen dat de downloads niet op de achtergrond doorgegaan zijn...

20. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik begin er denk ik pas mee op PS5 volgende week. Vind het beetje zonde om nu al te beginnen met mindere kwaliteit en maar 30fps.

Tyrant en Zifnap vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina