Morgen Forza Horizon 4 en Doom Eternal maar eens proberen. En Ori and the will of the wisps! Heb ze alle drie nog nooit gespeeld dus die kunnen voor mij prima als 'launchtitel' door.
Xbox Series S bevalt tot nu toe super. Hij is nog games aan het installeren, maar heb wel al de Gears 5 MP gespeeld in 60 fps 4k upscaled. Ziet er erg goed uit . En voor de rest werkt alles ook tering snel. Quick resume enzo nog niet kunnen testen, want buiten Gears staan er nog geen games op .
Bij mij staat er inmiddels dat de levering van Bol morgen is, dus op 11/11. Hoop niet dat het klopt, pakket is kennelijk ook nog niet bij PostNL.
Hmm apart. Bij mij is hij om een uur of half 10 door de postbode in de achtertuin gezet. Inmiddels heb ik 'm geïnstalleerd! Nu wachten tot Valhalla in de bus valt.
De update vliegt hier binnen! Dus met de servers is niets aan de hand. Heerlijk setup proces trouwens met de Xbox app op je telefoon. The Power Tower.
Dat is balen zeg, maar als er staat dat het pakket nog niet bij PostNL is dan is de kans erg klein dat deze vandaag nog gaat komen. Ik moet nog wachten tot eind van de middag/begin van de avond.