In het begin vond ik Coolblue wel grappig, maar dit slaat echt de plank mis imo. Slaan echt veelste ver door om grappig te zijn. Gaat voor mij nu een beetje tegen ze werken eerlijk gezegd.
Las in een topic waar iedereen over Agent Smith heen viel dat niemand geloofde dat winkels de prijs omhoog gooien. Het oplaadstation voor de ps5 kost normaal 30 euro. Verschillende officiële retailers vragen 40 euro https://www.mediamarkt.nl/nl/produc...6c6e756d6265720031363635313337fc&rbtc=||||p||
Alle PS5 accessoires op een rijtje Bij iedere nieuwe console komen ook weer nieuwe toebehoren. De PS5 wordt standaard geleverd met één controller, maar je kunt zelf jouw PS5 natuurlijk uitbreiden. Deze PS5 uitbreidingen zijn door Sony zelf op de markt gebracht. Dit zijn de officiële PlayStation 5 accessoires: PS5 DualSense Controller (adviesprijs €69,99) Een oplaadstation voor de PS5 DualSense Controllers. (adviesprijs €39,99) Sony Pulse 3D draadloze headset. (adviesprijs €99,99) PS5 afstandsbediening voor films en media. (adviesprijs €39,99) PS5 HD-camera voor streaming en opnames. (adviesprijs €59,99)
Maakt niet uit, het was zo niet relevant voor de discussie over ps5s doorverkopen en winkels die soortgelijke praktijken vertonen. Een accessoire voor 10 euro meer verkopen vind ik een vrij slecht voorbeeld