1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] TK: Call of Duty: Black Ops Cold War

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door pimmos87, 20 nov 2020.

  1. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb met mijn domme hoofd de verkeerde versie gekocht COD en bezit nu een XBOX ONE versie voor mijn gloedje nieuwe Xbox Series X.
    Dus nu ook de goede versie gekocht & daarmee deze versie over. Zo goed als nieuw, vorige week gekocht bij de Game Mania in Vlaardingen.

    Vraagprijs: €40, incl.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Is er geen optie bij de Xbox om de next gen upgrade te kopen in de store voor €5?
     
  3. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik inderdaad zitten proberen, maar als ik het goed begrijp kan dit alleen voor de digitale versie. Als ik nu wil 'upgraden' krijg ik gewoon €75,- voor mijn kiezen in de shop.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2020
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat is wel gek. Ik heb hetzelfde gedaan op de PS5 maar dan moet de ps4 disc er wel inzitten.

    Maar goed. Succes met de verkoop!
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Now if you have purchased the Standard Edition and want to upgrade you can do.

    To do so head to the Microsoft store and upgrade the version of the game, it will cost you the difference of between the Standard and Cross-gen version in your locality. To upgrade in the US it will cost you $10 (£5 in UK).
     
  6. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    Servantes vindt dit leuk.
  7. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    Verkocht via marktplaats. Kan op slot.
     

Deel Deze Pagina