1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Microsoft Flight Simulator

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 30 jul 2020.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    In de game, of ... ?
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Of nie...
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wel gecrasht in Friesland, maar dat is niet erg toch!?
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Prijzen van 3080 en zeker 3070 vallen me heel erg mee. Op marktplaats worden oude kaarten nu massaal gedumpt, echt ook gelijk na de reveal:)
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wat een heerlijke game, kan alleen zelf het geduld niet opbrengen als ik eenmaal in de lucht hang :lol:
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Heb nu een pc met een oude I5 die 't compleet niet trekt. Macbook gaat de deur uit en ik haal een laptop met een Ryzen 7/i7 en 1660ti/2060, komt goed uit dat deze game het daar ook wel goed op gaat doen :+.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik zou nog even 2-3 maanden wachten tot de nieuwe processors and GPUs er zijn.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Heb ik overwogen ja maar duurt nog langer tot de mobiele GPU's er zijn. 2060/1660 is snel zat op 1080p en de Ryzen 7 4800H is echt een monster van een CPU.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416


    Oh, op 4K nog steeds niet genoeg voor 60fps. Tja, dan maar weer wachten tot de 4000 serie. ;)
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mijn nieuwe PC heeft straks een GTX970 erin, dus dat moet wel voldoende zijn, toch? TOCH!?

    Als MS zo slim zou zijn op de Series X gewoon Dag 1 te bundelen met Flight Sim 2020, dan rent iedereen en zijn opa naar de winkel om die console te kopen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Als ze slim zijn doen ze minimaal 6 maanden gamepass ultimate met daarin de game. Dan heb je echt een super deal voor 300 euro.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zal de Series S de game echt aankunnen ... ?
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    720p met 30fps in low settings misschien, anders zou ik het ook niet weten 8)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ben bang dat er rook uit het doosje komt.

    Kijk, Yi-Long moeten we in het commercieel bestuur van M$ zetten. Inderdaad, FS2020 zou in theorie een geweldige launch game kunnen zijn voor de Series X. Ik bedoel, dit is tenminste een game die *bestaat* i.p.v. "oeps, onze game is nog niet af maar waarschijnlijk wel Q2 2021... misschien". En technisch is deze game een hoogvlieger (pun intended), dus het showen waard op een next gen console.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik wil niet in commerciele besturen zitten, maar beslissingen qua games graag. We hebben een spirituele opvolger voor Virtua Tennis nodig: Dan stel je een klein getalenteerd team samen, en geef je ze die opdracht mee. We hebben een nieuwe Jade Empire nodig, dus dan benader je Bioware of whatever voor een exclusieve deal. Etc etc. Lijkt me heel leuk werk.

    Er zitten veels teveel commerciele mannetjes in de industrie, en veels te weinig old-skool gamers die gewoon weten welke games/genres nu een beetje ontbreken en waar (dus) vraag naar is. Die commerciele mannetjes willen allemaal alleen maar de nieuwe CoD met micro-transactions 'maken', want dat CoD zien ze terug in de verkooplijsten en bij hun vrienden die 2 games per jaar kopen. Tja, daar heb je weinig aan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Uiteindelijk heb ik na tig jaren weer een echte Game PC. Voor VR. Maar flat kan ook:) 3700X + 2ehands 2070S + 32 GB + 2TB NVM M.2 (oid) op een MSI B450 RPO Carbon mobo zelf in elkaar gezet (behalve dat Azerty alvast CPU op Mobo deed) in een Fractal Design 7 compact kast. Oude tijden herleven. Kost wat tijd, vooral inlezen hoe het tegenwoordig zit met hw. Maar dat heb ik nu wel weer paraat.

    FS2020 flat met Oculus Link + Virtual Desktop + OpenTrack ... captured met MSI Afterburner. 30 fps limit (meer is niet nodig bij zo'n game). 2070S lijtk het goed te trekken op High/Ultra ... kan zijn dat de 32GB een flink stuk helpt

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    ONTWIKKELPROCES MICROSOFT FLIGHT SIMULATOR

     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    GAST DOE FF NORMAAL MET JE CAPS
     
    ageQned en Modder-Eter vinden dit leuk.
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dit hebben ze niet gedaan, en nu koopt niemand die console.
     

Deel Deze Pagina