Ik zou wel ergens een reservering plaatsen waar geen aanbetaling nodig is. Je moet dan lang wachten, maar zonder reservering nog langer denk ik. Kun je elders sneller terecht kun je de reservering annuleren.
Ik had voor de Xbox 50 euro aanbetaald bij Mediamarkt op 10 November. Afgelopen maandag kon ik hem ophalen. Ik zou zeggen, ga naar de Mediamarkt en betaal die € 50,00. Die krijg je echt wel terug mocht je de PS5 ergens anders op de kop tikken
Begin december komt er weer een nieuwe voorraad bij de grote webshops, wanneer dit precies is, is nog niet bekend maar het is dan ook de moeite waard om overal te kijken.
Hou gewoon de grote shops in de gaten. Of hou het hier in de gaten. Members hier attenderen hier je er wel op als het ergens beschikbaar is.
Ik zou als ik jou was toch even je email weghalen, ipv gewoon op een openbaar forum te laten slingeren.
Meeste shops hebben ook een notificatie functie, die kan je ook gebruiken. En verder eens met @Yi-Long, beter je email adres weglaten.
Verwacht ook de komende tijd nog wel dat de PS5 weer binnen minuten uitverkocht gaat raken als hij bijv. bij Bol.com weer op voorraad komt dus als je dan eerst van iemand een mail moet krijgen ben je sowieso te laat. Beste is om ergens je gewoon in laten te schrijven (Mediamarkt of Gamemania) of idd notificaties van webshops in te stellen
Als yi-long nou ook z'n quote aanpast met het emailadres er nog in. Anders heeft het ook geen zin dat het adres verwijderd is.