Bij Bol.com was de ps5 weer ff beschikbaar om 11u deze morgen. Binnen enkele seconden was alles weer weg pech voor men vrienden...
haha nee sorry ik had hem al op de release (niet online maar winkel kunnen bestellen). Maar mijn vrienden allemaal pech gehad, nu dus weer
Nou de PS5 digital edition is binnen hoor. Zo kind in bed en aansluiten die hap. Denk dat iks sowieso voor Demon's Souls ga en later natuurlijk Cyberpunk 2077. Spannunddddd Verstuurd vanaf mijn Mi Note 10 Lite met Tapatalk
Iemand nog interesse in een series x? Ik ging er vanuit dat mijn preorder bij nedgame niet doorging aangezien ik geen aanbetaling had gedaan, maar die kan ik dus vanaf morgen ophalen .. Woensdag komt mijn preorder van bol.com binnen dus heb er dan 2... Hoef er geen 1000€ voor te hebben uiteraard...
Yo die controller van de PS5 is fucking crazy. Had dit echt niet verwacht... Geeft echt een extra dimensie aan alles! Helemaal leip Verstuurd vanaf mijn Mi Note 10 Lite met Tapatalk
Echt hè, is zo'n grote verbetering, dat zijn dingen die nog beter zijn dat de beste graphics, echte innovatie
De triggers ben ik juist wel het meest benieuwd naar. De rumble was op de Switch in het begin ook helemaal geweldig, vooral omdat er toen nog mee geëxperimenteerd werd. Na een paar games merkte je het echter niet meer. De adaptive triggers kunnen veel meer toevoegen qua speelervaring.