Helemaal mee eens, dit kun je echt wel stable genoeg optimaliseren, dan is je engine gewoon kut of whatever.
Deze middag snel thuis gaan installeren, straks hopelijk een uurtje erin duiken. Morgen vrij genomen dus dan hoor je mijn impressies
Een PC exclusive dan . Dit kun je niet maken naar consumenten.. Maar misschien valt de PS4 Pro versie mee.
PS5 en XBSX is gewoon een hoax vanuit de 1%. Fake news. We worden allemaal voorgelogen. Bestaat helemaal niet. Niemand heeft deze machines ooit in het wild gezien. Allemaal photoshop. Daarom wil iedereen het hebben, want ze kunnen het niet krijgen.
Je moet wel gelijk het lekkerste kapsel kiezen op het begin... er zit geen barber in dus je zit voorgoed vast aan je haar/baard. Damn. Zo ambitieus. 8 jaar.
inderdaad, iedereen hier volgt gewoon wat ze lezen, en kijken door al die goeie reviews heen. kameraad van mij is nu aant spelen op PS4 Pro (wel nog maar 3 uurtjes), maar nog geen bugs gehad. Ik speel em straks op PS5
Wtf echt.... Ze willen daily life simuleren. Maar er zitten geen barbers in.... Zag ook al verschillende slotmachines en arcadekasten...... Waar je dus niet op kunt spelen, juist die kleine dingen...
Is lockdown. Vandaar dat er niemand op straat is en alle kappers gesloten zijn. Dus juist realistisch!
Rockstar moet gewoon vanmiddag GTA6 droppen. Maakt schijnbaar geen fuck meer uit als je game nog niet af is.
Ik vertrouw de reviews voor geen meter, 90+ gemiddeld met al deze problemen? Ja, die laten ze echt niet leiden door de hype.
Ik geniet hier elke keer weer van de comments die hier gegeven worden van de mensen die hem nog niet gespeeld hebben
Nou bitches, ik ben hem alvast gaan halen, just to be sure. Ben al halverwege de patch download. Dan komt dadelijk het geduld hebben, omdat ik hem pas na Kerst wil spelen (heb vrij genomen ervoor). Kan ik gelijk lekker bingen. Wie weet is er dan weer een nieuwe patch.