psx .ps3 vs xbox 2 .xbox plantinum

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the x-box lord, 27 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weet iemand meer info over wat de xox plantinum wordt als die komt en wat is het verschil tusen psx en ps 3 en wie is beter xbox 2 :cool: _O_ _O_ of ps 3:mad: :mad: :mad: :'-(

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    1. Ik vind dat tekstje onder je nick niet leuk.
    2. Bedoel je met de Xbox platinum de Xbox 1.5? Zo ja, ik dacht die ie niet meer uitkwam. Je zou kunnen zeggen dat de PS3 het (online)game gedeelte is en de PSX het multimedia (of entertainment) gedeelte.

3. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    1. DE BELG is een persoon op xbazar Ik vraag niets maar, ik zou het appreciere dat je je tekst onder je nick verandert
    2. hoe kunnen wij nu wete, hoe goed de ps3 is en hoe goed de Xbox 1.5, ze zijn beide nog niet uit :+ Dus hier kun je eigelijk niet op antwoorden, tenzij je een fanboy bent :9

Laatst bewerkt: 27 aug 2003
  4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    we zijn hety orakel niet ofzo... niemand weet nog wat van deze twee monsters af man! we weten nada over hun specs etc en spellen...hoe kunnnen we het dan beoordelen 8)

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    1. Hij is Belgisch
    2. De PSX is gewoon een ps2 met extra functies, meer een multimedia apparaat. Van de PS3 (en misschien xbox 1,5) weten we nog helemaal niks.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    psx heeft dvd brander enzo
    verder is nog niet te zeggen wat van de nieuwe generatie t beste wordt

7. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    idd dat is niet zo nice dat tekstje onder je naam (al heb ik nix te maken met belgen.ik kan me namelijk wel nler noemen (in nl geboren turk;)..)

en ik weet ook niet echt wat Psx is mss dat iemand dat kan uitleggen.. hoor het heel vaak, heb er nooit naar gevraagd.......

8. Dat met de belg is een persoon waarme ik slecht gedeald heb ik heb niks tegen belgen DE BELG was gewoon zijn naam snapie.

9. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet echt wat je met dit topic wil starten...
    waar gaat het over?

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    simpel gezegd wilt hij wat we beter vinden ps3 of xbox 2 (of next ofzo), en t verschil tussen psx (opnieuw een nieuwe versie van de ps2, maar dan met dvd brander en nog meer media gedoe erin) en ps3 (de console van de volgende generatie)

11. precies je snapt hem

12. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog even iets, de persoon in kwestie heette Belg en niet de belg. Als je de belg gebruikt lijkt het net alsof je in het algemeen iets tegen Belgen hebt. Snappie? O-)

13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je misschien ergens een leesteken zetten? Nogmaals ( 2de keer) verander je onderschrift nu eens, en niet terug iets negatiefs over belgen.

Je bent belazerd, jammer, meld het bij x-bazar@xbw.nl, maar kap met iets neer te zetten in de stijl van 'ik haat Belg(en)

14. jeroen18xbox18

jeroen18xbox18 face my face

Leuk Bevonden:
    0
    En euh??? waar is de gamecube 2 (of zo) in dit verhaal?
    mischien word die wel het beste je weet het nooit

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind dit dus echt een thread van niks. Er zijn al genoeg van deze threads, en dit soort open deuren zijn al helemaal niet de moeite waard. Case closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina