1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Je kan wel je talloze bugs en glitches polishen, maar alsnog blijft een zeer gebrekkig AI bestaan en is de game praktisch simpelweg niet wat de dev heeft beloofd.
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jaartje wachten op nextgen update it issss
     
    Tim en Jorrie vinden dit leuk.
  3. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    wel "goed" dat ze dit doen en dus ook aanvaarden dat de last gen base versies niet goed zijn. Had natuurlijk vermeden kunnen worden maar ja...
    Heb er wel vertrouwen in dat ze blijven updaten en patchen tot het helemaal goed is.
    Gelukkig heb ik op PS5 nog niet echt problemen :)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb je de game al gespeeld dan? Je zei hetzelfde namelijk vaak over Witcher 3. En aangezien jij meer FIFA speelt dan dit soort games, twijfel ik daar namelijk aan.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja ik heb de game al gespeeld. Heb je uberhaubt wel gelezen wat er over de game wordt gezegd? Een greep:

    - Politiesysteem is pure puin, popo achtervolgt je niet, spawnen gewoon letterlijk naast je
    - Autos veranderen wanneer je achterom kijkt
    - Er valt los van sidemissions geen fuck te beleven in de wereld, gewoon niks.
    - Stad is niet zo crowded als beloofd, AI van de stedelingen en auto's bestaat gewoon niet, wagens zoeken geen andere weg wanneer je er voor staat
    - Uberhaubt launcht CDPR een game die gewoon praktisch niet af is. Na 8 jaar. En nog eens puur puin loopt op vorige gen. Kom aub niet met opmerkingen als Ja MAaR HIj Is VoOr NeXT gEN, dat is gewoon complete onzin, er is zelfs een speciale Xbox One editie voor uitgekomen (LOL):

    [​IMG]

    -
    Op previous gen ziet het er gewoon niet uit, onzin dat dat niet er decent uit kan zien, zat andere developers hebben dat ook geflikt. Check ook s Miles Morales op PS4 bijvoorbeeld, prachtige game, loopt als een zonnetje.
    - Als CDPR een PC dev is, fine, release het dan niet op consoles. 80% heeft de game op console aangeschaft en het loopt niet. Maar nee geld. Logisch.
    - Er is een immersive RPG beloofd, dat is het niet. Nee na release even aangepast naar action adventure. Misleiding.
    - Leuk dat je als dev nu met een statement komt, met We HaDdEn MeEr AaNdAcHt AaN PrEv geN mOEtEn BeStEdeN, joh, je weet dat dondersgoed.
    - Willens en wetens heeft de dev 0,0 laten zien van de previous gen, het is pure misleiding.
    - De game is letterlijk voor de PS4 gemarketed met graphics van de PC versie, pure misleiding
    - Check de eerdere gameplay announcements vs de builds van nu, complete downgrade
    - Als dit een Ubi game was geweest dan bestond Ubi niet meer, maar CDPR is heilig ofc. Maar gelukkig worden mensen wakker ( :+ )

    Prima allemaal dat mensen zich ermee vermaken (en dat ga ik ook gewoon doen hoor, vibe is gwn top, en ik ga het niet beschouwen als een open world RPG maar gewoon als een scripted shooter met RPG elementen in een open wereld), maar het valt verder echt niet te ontkennen dat dit de meest rampzalige launch is sinds tijden (ik had ook eig niets anders verwacht van deze dev, check Witcher :cool: Kun je wel alles patchen en beloven dat het na een jaar allemaal wel loopt (en dat zal het ongetwijfeld ook doen), maar dat is precies hetzelfde wanneer ik nu een Tesla aanschaf met 3 wielen en de leverancier belooft over een jaar de vierde. Ik lul maar wat.

    Waarom blijven mensen pikken dat ze iets aanschaffen wat gewoon anders is dan het beloofd product en nog eens voor geen meter loopt?
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2020
    Zumpelvelder, Killamonkey, Tim en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Thanks dat je m'n werk uit handen neemt Reck
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Maar hij is voor next gen.
     
    Tyrant, Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja doeg
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    wat een tering slecht excuus :')
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die gasten gaan diep door het stof. Als je twee dikke patches in januari/februari moet releasen wijst alles er op dat de game bij lange na niet klaar was.
    Zonde, had hem dan uitgesteld ... ik wacht wel lekker op die Next-Gen versie. Word niet echt vrolijk als ik comparison video's bekijk van PC vs Series X
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb gelukkig Dragon Quest nog. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zumpelvelder en Jimmy J. vinden dit leuk.
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Maar ook dit is hun eigen schuld toch, door eerst te stellen dat ze in april 2020 gingen releasen.

    Hoe tering slecht moet die game toen geweest zijn haha
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja de tering joh he. Origineel stond ie nog gepland voor april idd.
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Wat een farce man.

    En dat stripje: dat er paar jongetjes heel hard roepen dat de game uit moet komen is toch geen rechtvaardiging voor het feit dat ik/wij een product kopen van 60 euro wat gewoon niet af is. Onzin.
     
    Zifnap en Rampage vinden dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    En hoezo krijgt deze game 80% 9ens en 10en? Toont ook maar weer hoe bagger de reviews van tegenwoordig zijn (@Yellow 13 take notes)
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Yeah dat gaat ongetwijfeld nog gepatched worden (en valt ook te fixen), maar los van dat soort shit blijft het gewoon een mediocre game met kut AI.

    Ongelofelijk eig ook die 2D modellen from the start : ')
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hier gelukkig geen last van enorm gefaal op ps4 pro. Wel te merken dat de game ongepolijst is. Jammer dat ze inderdaad niet met release gewoon een fatsoenlijke game droppen op alle aangekondigde platforms. Op gebied van bijv. voice acting (tot nu toe) is het top. Ik vind het in kwalitatief een beetje vergelijkbaar met Days Gone op release. Die kreeg veel klachten, terwijl ik er zelf gelukkig weinig mee te maken kreeg. En dat werd vrij snel verholpen. Hopelijk lukt dat hier ook.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina