1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Welke nextgen console ga je halen?

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 14 sep 2020.

?

Welke nextgen ga je halen?

  1. Xbox Series X

    51 stem(men)
    53,1%
  2. Xbox Series S

    4 stem(men)
    4,2%
  3. Playstation 5

    35 stem(men)
    36,5%
  4. Playstation 5 DE

    2 stem(men)
    2,1%
  5. Nintendo Switch (Lite)

    0 stem(men)
    0,0%
  6. PC masterrace

    4 stem(men)
    4,2%
  1. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    bedoel je daarmee dat je bijvoorbeeld Cold War niet moet upgraden of heft crossplay dat dan weer op?
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Cold war heeft wel crossplay
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Wat een legend.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  4. Nanek

    Nanek Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    23
    Cyndris, Tim en Hoosie vinden dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nu niet meer.

    Wrm zou je in godsnaam een Series S/X willen hebben btw? So far lopen alle nextgen multiplats er kutter op dan de PS5, en voor Gamepass heb je je oudere modellen nog. Nieuwe Xbox UI is imo nog steeds een ramp.
     
    Yi-Long en Nanek vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Uhm? Sowieso krikt het de stabiliteit van games wel op. Dat heb ik inmiddels al gemerkt in meerdere titels en het is natuurlijk de SSD wel die de meeste titels echt idioot snel opstart. Dat jij een Playstation fanboy bent weten we, maar beide consoles hebben wel iets. Sowieso heb je ook minder ruimte nodig, al is dat het minst belangrijke detail en is de Xbox Series S/X over het algemeen ook wat makkelijker te verkrijgen en geen coil whine. Dat ding is net zo stil als een Assassin in de Creed, dat vind ik nog wel het belangrijkste t.o.v. die Playstation straaljagers. :)
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Mattie, ik ben juist geen PS fanboy. Xbox all the way. Ever been. Maar ik vind Xbox al jaren een ramp. Geen exclusives, en met name de UI.

    Probeerde laatst een simpele bluray film in mn One te douwen, moest ik een Bluray app installen. Gedaan, deed ie t alsnog niet.

    Verder zal het dan wel aan mijn Xbox liggen maar het installeren van games is echt 293293x trager dan PS. Het is echt een disaster dat ding.

    p.s. PS5 is ongv even stil als de Series X.
     
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Quick resume. Dat is voor mij de echte gamechanger gebleken. Hoe geniaal is het dat, zelfs nadat je de Xbox uit hebt gezet en een dag later weer aanzet, je binnen tien seconden in een spel zit, waar je gebleven was. Dit in combinatie met gamepass. Fantastische koop gebleken voor mij.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik wacht liever 2 seconden meer en dat ik dan een toffe game speel. Die heeft Xbox simpelweg niet meer. Maar da's kwestie van taste.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb beide consoles staan en quick resume is iets waar de Playstation jaloers op kan zijn inderdaad. Ik moet wel zeggen dat het (op dit moment) buggy is. Ik heb vaak genoeg dat ik een game moet sluiten als ik deze opstart met quick resume.

    Een ander voorbeeld van een positieve ontwikkeling is de Playstation controller, en niet alleen de Haptic feedback. De Xbox controller maakt juist een negatieve ontwikkeling door. Dat is een veel te duur stuk plastic welke zelfs geen accu heeft. Ik moet daar nog iedere week batterijen in proppen, dat is niet meer van deze tijd.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    WAT
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Xbox controller is design wise top notch, en qua grip nog steeds (hoewel ik de nieuwe PS5 controller nog niet in mn handen heb gehad), verder agree ja. Batterijen nog steeds lol (maargoed sommige lui vinden dat weer chill)
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Voor een appel en een ei kun je toch al jaren zo'n Play and Charge kit halen?
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    De controller van de PlayStation5 wil ik graag eens ervaren. Lijkt me een mooie ontwikkeling ja. Wat ik vooral jammer vind is dat ze de Series controllers iets kleiner hebben gemaakt dan de One. Ze zijn voor mij nu eigenlijk net te klein. En ik heb toch echt geen bijzonder grote handen. (1.86, normaal postuur) ik merk dat ik nu toch nog gewoon de One controller pak.

    Qua batterijen kan je toch gewoon de play and charge Kit gebruiken? Gebruik al sinds de launch van de One een accupack. Werkt prima.
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Lekker argument pik.
     
    Garrett en Jorrie vinden dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik weet niet of dit er straks voor elke PS5 game is maar met AC Valhalla kan je vanaf de PS5 UI rechtstreeks in je save laden en ben je dus in 10 seconden weer waar je gebleven was. Voor oude titels werkt dit natuurlijk sowieso niet maar als dit er straks voor elke PS5 game is komt dit een beetje op hetzelfde als quick resume neer imo
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    PS5 is gewoon stil als wat, dus wat een onzin weer.

    Is Quick Resume nu echt zo fantastisch in het SSD tijdperk? Ik heb een game binnen 10 seconde opgestart en kan ik eigenlijk spelen. Zijn jullie nou zo ongeduldig? :+

    Zelfde met Demon's Souls en Spidey, gaat zo erg snel dat dit wel een van de beste features is op de nextgen.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Accu, kabel, probleem opgelost. Totaal geen last van batterijen.
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik heb vaak maar 10sec om te spelen dus ja
     
    Killamonkey, Cyndris en Tim vinden dit leuk.
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Tja, ergens heb je wel gelijk. Maar het is letterlijk je Xbox uitdrukken op de dinsdag, om op donderdag binnen 2 seconden het pauze menu te zien. Ik vind dat niet alleen tof, maar ook een next gen toevoeging.
     
    Tim vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina